Uppe mitt i natten......

publicerat i Allmänt;
för det hände en olycka i sängen. Ja så vet jag ännu en gång att det är urinvägsinfektion. Jag kan inte fatta att jag aldrig kan lära mig symptomen på detta. Först utslag på vänsterhanden, sen väldigt trött, ont i ryggen och sen när jag inte kan hålla mig över natten utan att det svämmar över, DÅ först kommer jag på att det är urinvägsinfektion.
Som tur är har jag penicilin hemma sedan förra gången, jag fick två doser, så nu satte jag i mig en tablett så får vi se hur det blir. Men doktorn bör nog få veta detta så jag ska ringa honom när han vaknar och är på jobbet.

Jag blir så kall om ryggen också och jag gick in på nätet och köpte mig en ryggochnjurvärmare i ull. Känner att när jag blir kall så blir det mycket värre.

Nä nu får ni sova vidare......jag ska försöka igen.

Förresten vet ni vad jag såg vid tretiden när jag tog tabletten, jo ett stjärnfall. Har aldrig sett ett sånt stort  förut. Vad vackert det var:) Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men vännen då..nu är det du som vilar lyfter icke ett finger...nu hötter jag med fingret åt dig!



Sa hon som har värk så det skriker om det ..haha



Ha en skön lördag trots allt..kramen

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Det är rätt individuellt hur urinvägsinfektionen ger sig tillkänna. Be farbror doktorn skriva ut

Hiprex som förebyggande! Det gör urinen sur så bakterierna får inte fäste lika lätt.

Kommentera inlägget här :