Papper papper pengar pengar

publicerat i Allmänt;
Det har hela min dag handlat om idag...........Nu har sonen köpt hus och morsan och farsan var med och tittade så det gick rätt till ha ha. Men nu blir det att knapra in på utgifterna för honom, det var inte billigt boende, även fast det bara är ett litet hus så nu gäller det att koka soppa på en spik:)

Jag har suttit och räknat för honom och hur jag än vänder på bladen så blir det inte nåt billigare.....ja ja det ordnar sig. Jag tror han klarar det galant!

Jag är så trött, ögonen går i kors, ändå har jag svårt att sova. Kan bero på att det är mycket nu omkring mig, då kan jag inte koppla av nämnligen, sån är jag.......

Men i morgon kommer lille Gustav och sover över. Jag köpte en resesäng till honom med gosiga täcken. Får väl se om han sover i den annars får han ligga i mitten jämte mig och Pippis. Det är ju ganska gott eller hur?

Nä nu ska jag krypa till kojs, i morgon kl halv sju kommer dottern och kompisen och då bär det av till Stockholm för deras del men den här stannar i Mölndal........Kram ha det gott! Mumin



Lilla "Gullefjun"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Gud va mysigt att få ha en liten bebis bredvid sig..ligga och snosa på mmm!!



Ja du Mumin..jag vet att jag itne ska bli kall om rumpen..jag har fårskinn i bilen men jag har väl blivit kaller ändå!



Jag har såååå jävla ont...känns som jag har värkar!



Tack för omtanke..kramen

2:a kommentar, skriven , av tingeling:

Så himla söt han är en go liten skit.

kramelikram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Så mysigt att helt få rå om honom och över natten också. Ha det riktigt skönt jag hoppas ni har lite bättre väder än vi. Här öser regnet ner. Kram

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Här är det dottern och hennes sambo som köper hus.=)

Vad härligt att ni ska få rå om lille Gustaf över natten.

Ha en mysig helg vännen och glöm inte bort att vila dig också!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Hoppas du får en skön fredag och en skön helg. Själv skall jag försöka ta mig in till stan och gå på Nalles vernissage.

Kommentera inlägget här :