Min jubelidiot.....

publicerat i Allmänt;
här sitter jag mitt i natten och kan inte sova och jag vet varför. Minst 10 koppar kaffe idag och det med koffein + cola light........å så dum jag är, när jag vet att det inte går ihop med min medicin. Ja jag får bara skylla mig själv!!

Som sagt idag har det varit en stor flyttdag, tycker inte jag gjort annat det här året.........Kvistade upp till Härryda där sonen köpt hus och möttes av Pippis och min "favoritgubbe" Hundlund som också bor där uppe. Han hjälpte till att spackla och måla, det blev så fint så. Tack så jättemycket min käre vän, du är en hyvens gubbe:))

Sen kom Gustav med föräldrar också, så jag fick se han idag igen den lille godingen.

Sonen fick hjälp av två kompisar att flytta möbler, riktigt käcka killar är det, guld värda!!

Jo så har dottern vunnit pris. Guldpennan, som utsågs av VeckoRevyn, så det var därför hon och kompisen var i Stockholm och mottog priset av idel kändisar. Kul för dem!

Nu ska jag förevisa lite bilder. Håll till godo!



Så här ser Gustav ut när han har ätit hos mormor.......



Och så här sover jag hos mormor.....lite konstigt va.....men jag gillar att ha något över ögonen när jag sover.....knäppis va? Mormor blir så rädd att jag ska kvävas, men det gör jag inte:)



Här är innehavaren av Guldpennan:)



Och här är en lycklig men trött husägare:)



Lika som bär. Pappa och Gustav. OBS! TV kontrollen har Gustav redan tagit hand om:)



The King of Härrydda forest....just det Hundlund med Enya och Lovis. Bara så ni vet är denna charmanta herrn upptagen ha ha ( PS Detta kort är taget för ett bra tag sen)



Sonens hus. Är det inte sött? Bara 200 meter från sjön



Framsidan av huset.......


Ja hade inte Pippis legat och sovit nu så hade jag nog börjat att städa så överpigg som jag känner mig. Vet inte hur jag ska få kroppen lugn........men till slut så däckar väl jag.

Kram alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Stackars dig som inte kan sova..men tio(?) koppas kaffe det var väl att ta i!!



Phu det är slitit att flytta hela min kropp skriker aj trots att jag inte egentligen har burit något, men jag har använt armarna massor.



Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Så många trevliga bilder du visar idag.. förstår du inte kan sova då du druckit så många koppar .. eller snarare tvärtom för mig;-)

Som han växer din lille guldklimp:-) Jag har ju oxså en, men henne har jag inte sett på en vecka nu..

Ska bli kul nästa gång.. de växer så fort ju.

Guldpennan.. inte illa att få ett sånt pris.. undras tro var det där gick ut på.. får forska:-)

Ha de gott.. nu har jag uppdaterat lite.

Kram på dig min trogna vän.

Kommentera inlägget här :