Man lär så länge man lever......

publicerat i Allmänt;

min ilska är över och det känns så gott att äntligen ha insett ett stort misstag jag gjort i flera år. En härlig känsla har uppenbarat sig hos mig och frid.

Svärmor är så dålig. Pippis och jag var uppe hos henne idag, hon låg som ett kolli och sov den djupaste sömnen man kan tänka sig. Ja det är inte mycket med den gamla damen och jag och Pippis bara tittade på varann och skakade på huvet. Sen var vi och handla lite grann. Roligt att Pippis var ledig idag och vi kunde umgås för en gång skull en hel söndag. Sen när vi kom hem så gick vi och la oss och somnade som två stockar:)

Sonen var här på middag idag och kan ni tänka er han frågade mig om jag vill följa med honom och träna nån dag? Han har ju också börjat på Friskis, men kör gymvarianten, men jag blev så glad att han överhuvud taget vill visa upp sig med sin gamla morsa och det gjorde mig stolt.......

Sen blir det till att flytta igen, nä inte jag och Pippis, men sonen har köpt ett hus uppe i skogen så till lördag går flyttlasset. Jag har fått i uppgift att pusta han glas och pokaler, det som är så tråkigt, men det är klart jag gör........

Sen kommer ju Gustav på torsdag och ska sova över. Det ska bli så roligt!! Det lilla gullegrynet.

Kram på er! I morgon är det ny vecka. Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Kram på dig Mumin !!!

Ta hand om dig !!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Skönt att ilskan har gått över!



Hoppas din svärmor inte behöver ligga länge...så sorgligt!



Flyttdax igen..phu!

Ta nu inte ut dig....kramen

Kommentera inlägget här :