A va gött....

publicerat i Allmänt;
Nu har jag och Pippis sovit gott i natt och vi vaknade jättesent. Sen har vi legat och läst tidningen och druckit kaffe och tjötat lite grann. Det var det jag efterlyste.

Nu är Pippis i garaget och målar Gustavs barnstol och jag går här och skrotar i min mysoverall  men får väl ta och ta tag i att bädda sängen åtminstone ha ha.

Sen i kväll kommer sonen och jag ska göra flygande Jakob, det tycker jag är så gott:)

Pippis och sonen var på jobb hela dagen i går och har ni sett vad jag fick av kunden, en fiskeskuta med massor med frukt och godis i. Fiskesktuan är handgjord och kommer från Koster i Bohuslän.

Kram ha en go söndag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken fin skuta och ditt namn står på!



Va härligt ni fick lite tid på tu man hand...jag skrotar i mysbrallor jag med..har städat kylskåpet, torkat ur med citron&vinäger så nu är det fräscht!

En brunch har det blivit också, krämig äggröra, bacon och juice och lite gott bröd!



Ja vi hade verkligen en riktigt mysig kväll igår...massor med kvalitetstid!



Ha det gott vännen min, kramen

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Vilken fin båt! Nu måste du lova att du sätter dig bekvämt någonstans och njuter av alla godsaker som ligger i båten. Koppla av rejält, och pussa lite på maken!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja hela dagen har gått i lugnets tecken...härligt. Kram vännen!



Fia: Javisst är den fin:) På sommaren ska jag ha blommor i den tänkte jag. Yes jag har redan nallat i båten. Kram vännen!

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men ohh vilken gullig present du fick! Personlig med namn o allt.Massa gott! Va skönt att du fått ta igen dej lite nu.

Du kan tro det var kul att få komma ut på lite dancing. Och det var några som undrat vart jag tagit vägen. Det var kul att höra! Men det känns lite i kroppen att man inte rört på sej på detta viset på lång tid. Idag ska jag försöka göra lite nytta. Har redan handtvättat lite o ska hänga ut tvätten i solen o blåsten. Ha nu en riktigt skön dag! Kramar!

Kommentera inlägget här :