På gott humör

publicerat i Allmänt;
är jag idag. Jippie!! Har förestatt mig en grej men det tänker jag inte tala om för er utan det ska bli en överraskning när den tiden är kommen ha ha.

Just nu är middagen färdig....kotletter i gräddsås och massor med grönsaker och lite vin därtill....väntar bara på sonen och lille Günther.....

Har beställt tågresa ner till Halmstad idag också.....då ska jag koppla av, eller vi, jag  min käre Pippis och 3 rätters och en del behandlinar..............å vad jag längtar....och det är jag värd efter alla må dåligtdagar jag haft under hösten...säga vad ni vill.......men min 55 årsdag ska jag njuta utav bara den. Kram ha en go kväll! Mumin



Skål ha en go kväll!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilket fint kort på dig!



Ja njut nu min vän du är värde det i massor, kramen

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

värd heter det..hihi

3:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Så bra Du ordnar för Din födelsedag med Din kära Pippis! Skönt att det har ljusnat för Dig nu också!

Här blev det soppa och pannkaka på lördagskvällen, inte dumt det heller, fast inte så vanligt denna veckodag!

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Härligt att du mår så bra vännen.

Mysigt att ha en resa att se fram emot.

Här har det pysslats som sjutton idag.

Vad glad jag blir över att du tyckte så mycket om korten.=)

Ha en skön kväll vännen!

Kram

5:e kommentar, skriven , av tingeling:

Nu gjorde du mig lite nyfiken på vad du har för hemlig grej

Skönt att du beställt några dagar i Halmstad det är du verkligen värd precis som Ninni skrev

Jättefin kort på dig kramar Tingeling



6:e kommentar, skriven , av Ninni:

När får vi reda på hemligheten..?? Jag är så nyfiken så jag kan döööö, tänk på att du har mitt liv på ditt samvete nu..hihi



Pözz

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Hoppas du kopplar bort allt annat och njuter varje sekund av er lyxhelg! Kram, Fia

8:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Så skönt att du känner dig bättre. Vad spännande det låter - det som vi inte få veta ännu. Glad om mitt tips kunde vara till någon nytta. Kram Sylvia

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Vilken mysig helg ni kommer att få! Bara ni två! Såå härligt firande.

Finfin bild! Håll oss nu inte på stäckbänken för länge. Nyfikenheten är stoor. Ha en skön dag! Kramen på dej!

Kommentera inlägget här :