Nu är jag på bena igen

publicerat i Allmänt;
Usch och fy vad jag mådde dåligt igår. Har ni haft riktig ångest någongång? Alltså inte ångest inför nånting utan sån ångest som bara kryper i kroppen. Det är så äckligt så det önskar jag inte min värste ovän.
Har pratat med doktorn just nu och jag ska återgå till medicinen jag hade för några år sedan så får vi se hur sömnen blir hädanefter. Ni vet jag mår så dåligt när jag inte får sova, då poppar mina fobier och panikångesten tar ett grabbatag i mig, så det är väldigt viktigt med sömn för min del.

Nä nu ska jag ner till dottern i Åsa och ligga över. Ska vara barnvakt i morgon för hon ska på nån föreläsning......och då får jag ju träffa Gustav igen.

Ha det så gott vi hörs i morgon kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Tradigt när man inte får sovro.. det betyder allt den där sömnen.. Pigga på dig vännen:-)

Kram*

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nog har jag haft ångest men jag tror inte på långa vägar som du har haft det.

YES jag fick Tryptizol...hoppas jag inte blir ständigt trött och fet.haha

Men det är ju en minidos..kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Usch va jobbigt när man inte får sova! Jag har hft bra sovvanor förr, lite sämre är det nu för tiden med stigande ålder. Min mor låg vaken ofta på nätterna. Men hoppas det går bra med den andra medicinen nu då!

Hoppas du får det mysigt med Gustav. Härligt att kunna gosa när du vill! Kul att få vara barnvakt!

Kram på både mormor och Gustav!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallå bruden hur står det till??



Ha en skön fredag, kramen

5:e kommentar, skriven , av Helena:

Det där låter jobbigt.

Hoppas att du kan få någon annan medicin som hjälper.

Dina julkort är klara nu så jag försöker skicka dem i helgen så har du dem på tisdag skulle jag tro.

Ta hand om dig nu vännen och ha en mysig helg!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej hej,,,,var är du nånstans??



Ha en gooo dag, kramen

Kommentera inlägget här :