Måndag igen....

publicerat i Allmänt;
Jag tycker det är ganska skönt när det blir vardag igen faktiskt. Helgen är väl bra men det blir liksom lite mer ordning och reda på vardagarna. Idag har jag varit och köpt massa saker till julkorgarna Pippis brukar ge bort till sina kunder....systemet har fått sig ett besök.....och sen har jag handlat lite smått och gott, choklad bla det går ju alltid hem.

Det är roligt att göra dem här julkorgarna, dem uppskattas mycket av kunderna.......ha ha muta eller inte?

Idag hade jag föresatt mig att få en spinningtid, men jäklar vad upptaget det är på gymmet nuförtiden. Att trängas är inte roligt....det har blivit populärt, men nån slags aktivitet ska jag gå på....får se vad det blir.


Kram ha en go dag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Ja du det är bra att du skriver att jag ska ta det lugnt jag rusar lätt iväg och så blir det som det blir platt fall!!!

Det är väl därför det gick som det gick med mig nu ska jag sakta ner lite

Bra med ett spinningpass själv blir det bara en promenad kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja en sån korg tar jag gärna emot..mutor aldrig i livet...en julgåva helt enkelt!



Kom du iväg på nån gympa?? Kram kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va ni är duktiga! Spinna har jag aldrig prövat på.Säkert skönt!

Va kul att göra i ordning korgar.Förstår att det är uppskattat.

Ha en fin morgondag! Kram på dej Mumin.

Kommentera inlägget här :