Helg

publicerat i Allmänt;
Ja nu är det helg och för första gången på länge så är det bara jag och Pippis hemma. Jag är lite trött fortfarande, men igår var jag ute nästan hela dagen.....Jag var bla på Ikea, jag tycker det är jobbigt att gå på Ikea men igår så var jag som en barnunge som dem släppt lös:) Det berodde nog på att jag inte varit ute på så länge och jag kände friheten att överhuvudtaget kunna gå ut, så ni vet det blev ju inte bara det som jag hade tänkt att köpa utan en del andra saker också........

Jag har köpt tyg till nya julgardiner som jag tänkte sy i helgen. Jag är ingen fena på att sy men jag får tråckla på så gott det går.............

Jag har lite magkatarr idag faktiskt men jag har inte skött mig med maten. Har varit lite hipp som happ, men nu när jag har börjat se ljuset i tunneln så ska jag ta mig i kragen och göra lite goda rätter och frysa in tänkte jag.

Jag har också hittat ett forum på internet för psykiska sjukdomar, där man kan tala med likasinnade och få psykologhjälp alldeles gratis....tack Sylvia käre vän....det visste jag inte om, så nu har jag en diger lunta som jag ska läsa igenom, så får vi se om det blir någon ordning på den här kärringen till slut.......

Kram ha en go fredagskväll! Mumin



En fredagsbukett till er alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Hoppas verkligen att du kan komma upp ur tunneln. Kramar i höstrusket

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Puss på dig lilla hjärtat..inge kul när du är sjuk!



Härligt att få träffa likasinnade...det är bra tror jag!



Ja ett glas vin kan gärna bli fler..haha



Ha det gott..kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Skönt att du är på benen igen. Jag skulle också vilja gå på IKEA, men vi har så långt att åka o gubben är lite trög när det gäller Ikea. Hoppas du får en skön fredagkväll. Jag sitter spikad framför IDOLERNA. Kramar till dej!

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Att se ljuset i tunneln är bra då är du på väg ut och kansnart må lite bättre skickar massor med kramar Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ikea tycker jag är kul att gå på ibland, men inte för ofta inte.. lagom är bäst.

Kul med lite nytt nu framåt Advent o jul.

Ha de fint o hoppas du sköter om dig .. du ska vara länge.. Kramar alltid/Pialotta

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vad köpte du för kul på Ikea??

Jag var där häromdan och fyllde på ljusförrådet!



Ha en skön dag..kram kram

Kommentera inlägget här :