Hej här är jag igen....

publicerat i Allmänt;
och tack så hjärtligt för alla goa kommentarer. Det värmer kan jag säga!!

Nu har jag legat i snart en vecka och plågats av ångest och oro men nu så mår jag mycket bättre. Humöret börjar komma tillbaka och jag ser världen i en annan dimension. Jag har varit riktigt sjuk ett bra tag utan att jag egentligen vetat om det, har inte ens vågat gå till brevlådan och hämtat posten så illa har det varit. Usch va hemskt!!

Men nu har jag bäddat rent i sängarna, det var så äckligt ni vet när man legat och trynat där länge så det kändes så gott att få nya härliga lakan. Sen ska jag ta ett tag med dammsugaren här också och sen ska jag gå UT!!! Har inte varit ute sen förra fredagen. Fånge i mitt egna hem......


Kram ha det gott! Mumin



Ha ha den lille snickarn måste jag ju visa i morfars keps:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Usch har du varit såå sjuk..din stackare skönt att det har vänt nu då!



Var rädd om dig...kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Stackars dej ..att må så dåligt! Men nu är det väl bättre då hoppas jag! Massa kryapådejkramar! Krama snickaren också. Snyggingen i morfars kepsen.

3:e kommentar, skriven , av tingeling:

Åh så glad jag blir att du mår bättre Det ska gudarna veta att det är hemskt att må så där pyton

Må sågott kramar Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Vad skönt att det har börjat vända åt rätt håll! Om bara en månad vänder det och blir ljusare igen, och då kanske allt känns lättare?

Sköt om dig! Kram från Fia

Kommentera inlägget här :