Lördag eftermiddag......

publicerat i Allmänt;
och solen skiner för fullt:) Idag har jag sovit som bara den. Gick och la mig tidigt igår kväll för nu kände jag hur trött jag verkligen var efter denna veckan. Vaknade vid sju och sen somnade jag om till klockan halv tolv!! Herregud jag måste vara trött. Pippis är bättre idag, men inte riktigt, han går på Panodil men ikväll ska han och kompisarna till Ullevi och titta på speedway så ikväll blir det en lugn hemmakväll framför TV:n för min del.
Jag var på torget nu och köpte lite jordgubbar, får väl bli till efterrätt idag då. Ja min päroncognac är kvar.....ha ha den blev inte smakad på i går heller......

Ha det så gott, ska ni titta på schlagern ikväll? Jag vet inte om jag orkar med det här spektaklet....man får träsmak tycker jag av att höra igenom alla bitarna. Ja jag får väl se.......

Kram Mumin

None

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag vet inte heller om jag orkar se melodiestivalen men maken är en riktig Crister Björkman missar inte en sn graj

Ibland har jag taimat det så illa att jag bjudit hem folk när det har varit melodiefestival och då bir maken lite ofokuserad Ha det gott i solen kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag ska nog titta själv också, man kollar inte så jättenoga! Vill bara se hur det går för Charlotte! Hon är ju så uppspacklad så man man bli nästan rädd!

Men snygg kropp har hon!Ha de gött! Kramis!

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Orkar inte titta hela programmet - låter likadant det mesta tycker jag. Brukar zappa runt och kika in lite då och då. Låter skönt med all vila för dig efter denna hektiska vecka. Ha det så gott.

Kommentera inlägget här :