Konstigt......

publicerat i Allmänt;
är det men jag är så trött idag igen. Har sovit gott i natt men är fortfarande så in i bänken matt i kroppen......ja jag har inte gjort många knop idag.
Dottern har varit här och vi åkte och köpte lite solstolar och kuddar, sen tog vi och köpte oss var sin sallad så det fick bli min middag.
Pippis ska ha falukorv och stekta potäter och ägg, han älskar ju "flötemat", men det är klart det är gott men nej inte till mig.
Nä nu ska jag lägga mig en stund, det värker i kroppen.........

Kram ha en go kväll! Mumin

image744

Två såna här kuddar köpte jag till bamsefotöljerna:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va skön den fåtöljen såg ut att krypa upp i!

Snygg bakgrund du har hittat..jag letade och letade efter vårblommor, var hittade du din??

ja trött har jag med varit idag, men det gick bra att jobba ändå, jag har ju varit ute och fått frisk luft..och pollen..haha.

Nu ska jag nog bara vara en tag..kramen

PS det blev jättefint på väggen när barnen målat DS

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Tråkigt när man känner sig så matt som du just nu.
Kanske är det Våren som tär på krafterna.
Ha de gott kramar

3:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Ninni: Ja den är jättego den fåtöljen. Vi har varsin jag och Pippis. hiti.dk hittar du bra bakgrunder och bilder....va bra att väggen blev målad. Kram på dig!

Pialotta: Ja jag känner mig matt......men det är ingen som tror mig när jag säger det. Dem är inte vana vid det....nä våren tror jag inte det är....har bara varit igång för mycket. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hoppas du har mer ork idag...kram

Tack för tipset

Kommentera inlägget här :