Ja det straffar sig.......

publicerat i Allmänt;
att hålla igång hela helgen utan att vila nämnvärt. Skit vad jag sov dåligt i natt, mardrömmar och vaknade tidigt, men kunde inte somna om utan upp och iväg och handla....i dem här skåpena säger det "swisch" så är allt borta:)) Jag köpte mig en ny trimmer också till gräset, var så förjolat arg på den andra så jag tänkte nä nu är det dags att förpassa den till sopcontainern. Men sen fick jag så ont i bena som om jag hade sprungit maraton och när Pippis kom hem sa han likadant. Vi gamle har tagit ut oss, så är det, men vi kan ju trösta oss att det blev fint. Och ingen spinning idag heller då hade jag kolat........
Nu har jag sovit så gott i 2 timmar, känner mig lite piggare men fortfarande trött så det får bli en tidig kväll.

Kram ha det gott Mumin

image743

Nämen där e hon ju igen......Mumintrollet:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Trågigt när man tar ut sig.. vi är inte unga längre, så take it easey. Kommer från rätt mun:-D
Nu kan du kolla på min resa om du inte är för trött:-)
Kram

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Ta nu en riktig vilodag i dag och sköt om dig!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Här var det penseer minsann! Jättefint! Jaa du!! Man får försöka komma ihåg det där.. att man inte är nån ungdom längre!Det känns ganska väl när man sysslat med sånt som man inte gör varje dag. T.ex. krattar gammelgräs o putsar fönster o målar skåp invändigt i vinklar o vrår, på samma dag!Usch ja! Men idag tar man nya tag!Nu har jag fönstrena klara i köket.Och målarn är också klar!Nu är det golvet kvar!
Hoppas lilla Mumin mår bra idag! Många kramar!

Kommentera inlägget här :