Hej på er.....

publicerat i Allmänt;
nu är jag riktigt bra från urinvägsinfektionen och jag tackar så mycket för alla Kryapådig hälsningar. Nu är Mumin på G igen:)) Igår var jag på 16 årskalas hos Mamma Shibbie och åt en god tårta och lite gott kaffe. Vi tjöta som vanligt i mun på varandra och det var roligt att ses igen. Vi pratade om att gå nån gång på en båt som heter Rio Rio där dem spelar latinamerikansk musik och äter Texmexbuffé och dansar salsa. Båten ligger nere vid Feskekörka och det ska visst vara jätteroligt där.
Lilla Enya har varit hos veterinären, hon hade öroninflammation,våtutslag och foderallergi så det var synd om henne i går den stackarn och matte och husse blev lite förtvivlade.....inte konstigt.....men jag var ute på en liten kisspromenad idag med henne och hon verkade vara på gott humör trots allt:)
Sen har jag varit hos frissan idag också så nu är jag något ljusare och lite kortare i håret.........
Härligt att det är fredag och sånt jättefint väder, man njuter ju så mycket av det.
Snart är det middagsdags och jympadags och sen tar vi helg..........

Kram ha det så gott! Mumin

image748

Nu är det snart badväder:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Roligt att höra att du är fri från infektionen nu. Drick regelbundet Tranbärsjuice, försök få i dig mycket citron, för att förebygga. Det gör urinen sur och bakterier fastnar inte så lätt. Men du kanske försökt allt.
Trevlig helg !
Kram

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Jasså du har inte heller bytt till nya blogg.se. Jag fick skriva i de där siffrorna och bokstäverna, det behöver man inte på nya.
Kram igen.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt
att du mår bättre
Är nu proppmätt efter en grill middag.
Vi harhaft en underbardag
idag kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej på dej! Va skönt att du e bättre! Och stackars lilla Enya..det är så hemskt när våra husdjur blir dåliga! Men det ordnar sej med lite hjälp av farbror doktorn! Hoppas du får en skön helg! Vi har haft 24grader idag! Helt otroligt! Jag har suttit ute en stund o njutit av solen!
Ha det gött! KRAMIS!

Kommentera inlägget här :