Att jag aldrig lär mig......

publicerat i Allmänt;
när jag känner mig så där som om jag skulle dö vilken minut som helst...........så klart urinvägsinfektion......men varje gång blir jag överraskad när jag känner mig så sjuk.....kan någon påminna mig nästa gång jag "trillar dit" igen?
Solen skiner för det vilda och det är underbart ute......nu ska jag hämta meducin. Ha en bra dag! Kram Mumin

image745

Lite bilder från dotterns hus.....här kaklas det för fullt:))

image746

Mumin inne i huset........jag har fått en uppgift.......att putsa fönstren till helgen...hmmm....:))

image747

Dålig bild för hela huset är ju inte med,  men ni ser vad mågen har skapat. Duktig är han:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Oj vad fint det var! Såg ju det sist när det bara var plattor! :) Nu har Enya blivit sjuk igen och ska till vetrinären imorgon, fyfan! =/ Våteksem tror jag att det är. På halsen.. Hoppas du kryar på dig! Kram kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Va snyggt det kommer att bli! Såå kul att få putsa fönster (INTE)Din stackare har du urinvägsproblem igen, va trist.Du ska inte gå med rumpan bar!!

Du förra året i Maj var det svinkallt..iallafall här så det så!

Puss, puss

3:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Frida: Ja det är fint:) Oj då stackars "Biwi", var får hon allt ifrån? Tack ja vi får hoppas det blir bättre. Kram på dig!

Anonym eller är det Ninni?: Javisst och vad roligt att putsa fönster, men jag får hjälpa dem. Här var det jättevarmt i maj förra året...men du har säkert rätt....ja dem förbaskade urinvägarna....grrr.......så jävla onödigt att bli så utslagen:(( Kram vännen!

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Stackare - urinvägsinfektion är verkligen inte kul. Hoppas det blir kortvarigt. Vila och ta hand om dig så gott det går.

5:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Sylvia: Ja du jag är så van vid det nu men som sagt blir förvånad varje gång det kommer. Kram Mumin

6:e kommentar, skriven , av Frida:

Nej, det är VÅT eksem. Det är fukt och inte vårtor. I och med att dom har så mycket päls å så så bildas det lätt fukt under allting.

7:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Frida: Oj då det är kanske det som har kliat??

8:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Lär dig nu människa.. ta det lilla lugna och njut av tiden NU:-D
Ja ja du känner mig jag gör ju likadant, men i tiden försökaer jag bara njuta och tänka lite mer på mig själv.. vi ska vara länge:-)
Kul med huset.. det där förståer jag.. inte så länge sedan min dotter bytte hus och donade o fixade allt från början.
Ha de gott och drick persiljerot och Tranbärsjuice (den koncentrerade)
Kramkram

9:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Pialotta: Ja jag vet....men det här med mina urinvägar är ett gissel:( Ja jag ska försöka ta det lite lugnt men som sagt du känner ju mig liksom jag känner dig:)) Tack för tipset....förresten persiljerot är något nytt, var får man tag i det? kram vännen!

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nämen oj hade mitt namn ramlat bort..men du luskade ut att det var jag!

Hoppas du mår bättre nu, kramen

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

neverkeso är sugen på att hänga med på bloggträffen så jag henne maila mig kram tingeling

12:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Hur står det till idag då? Något bättre hoppas jag. Kram Sylvia

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Stackars dig skickar lite krya på dig kramar
Tingeling
Ps vilket fint hus ds

14:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas frun kryar på sig o tar det lilla lugna nu! Du vilket fint hus, han är duktig killen!
Ps. jag städar fortfarande och målar!Galet va! I detta vackra väder!Kryapådejkramen!

15:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur mås det i det vackra vädret??

Tar du det lugnt?? kram, kram

Kommentera inlägget här :