Tuttankamon.......

publicerat i Allmänt;

har delvis kommit upp ur sin sarkofag....TACK för alla kryapådighälsningar...men det verkar som varenda bloggis är sjuk........jag har aldrig haft så många förkylningar och annat elände än denna höstlika vinter. Mår väl inte sådär bra men är uppe som sagt ur min dvala som varat sedan Påskdagen......men i morgon skall jag till doktorn.....det är nåt som inte står rätt till. Igår gjorde Pippis våfflor men dem låg och vände sig i magen hela natten och idag är jag inte speciellt hungrig heller, jag som har god aptit annars.....ja ja vi får väl se vad doktorn säger. Kram till er alla! Mumin

image679

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Söt vovve..ät inte upp den!

Hos doktorn fick jag hjälp..mina luftrör mådde INTE bra..rassel och pip!
Andas i lilla apparaten med luftrörsvidgande..drack cortison. Antibiotika och cortison med hem,,nu ska jag bli FRISK

Hoppas det går bra för dig i morrn hos doktorn..kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Oj då, ja där ser man vad det kan ställa till när man går så länge och är förkyld.....men nu ska du se att du blir frisk:)) Ja vi får väl se vad han säger om mig. Kram ha det gott! Mumin

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja jag borde nog haft meducin för länge sen!!

Jag ligger...soffan är goo! Kram

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas du också får hjälp av doktorn!Det är inge kul alls när man inte mår bra! Peppar, peppar så mår jag förträffligt just nu! Jag har varit iväg och städat upp lite hos sonen idag! Han ska fylla år o ha lite kalas i helgen,och själv är han ju borta på jobb på veckorna! Och han har åkt till fjälls nästan varenda helg, hela vintern, så han har ju inte varit hemma då heller.Men det var ju lite dammigt där o så torkade jag alla golv o frächade till det lite! Han blir nog överraskad när han kommer hem o det luktar rent! Hoppas mamma då!
Jag håller alla tummar för dej i morgon! Kramelikramar från mej!

Kommentera inlägget här :