Puh nu är allt det hemska gjort.......

publicerat i Allmänt;
tandläkaren är överstökad......alltid lika nervöst....men det gick bra. Inga hål! Och gynekologen är också avklarad.......tänk vad käckt det är med den behandlingen. Han sticker upp en nål med penicillin i urinröret och låter det verka där och nu har jag varit där fem gånger och har två gånger kvar samt en cystoskopi. Det är så skönt för nu blir jag inte väckt på nätterna av att jag måste upp och kissa, det är värt mycket!!
Idag är ju vädret lite bättre än i går.....det var för bedrövligt i går, man ville bara gå och gömma sig........
Nu har jag gjort middagen färdig ska bara in i ugnen och sen blir det väl ett spinningpass i kväll antar jag....
I morgon har jag lovat Fanny mitt "låtsasbarnbarn" att gå till simhallen med henne efter hon slutat skolan......hon tjatar jämt om den där simhallen när hon ser mig så nu får det bli av. Kommer väl bli blåfrusen för den lilla damen går inte upp i första taget och så skall hon väl ha med sig mig i äventyrsbadet också......ja det ska vi bli två om:))

Kram på er och ha en ljuvlig dag!! Muminimage663

Mitt underbara badställe......nu får jag glömma Kiruna och längta efter ett härligt saltvattensbad istället:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Den bilden gilar jag mycket bättre än dom från ett bistert Kiruna..hihi!

Jag var ju till doktorn förra veckan..bara virus..pözz&kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag visste du skulle smälta din "solfreak":)) Äsch det där med virus kör dem ju alltid med, har man bihåleinflammation så går det inte över utan en antibiotikakur, det är min mening. Krya på dig vännen! Kram

Kommentera inlägget här :