Påskhandlat....

publicerat i Allmänt;
bland alla andra pensionärer har jag varit idag. Jag fattar inte men dem flyttar ju sig fan inte när man kommer med kundvagnen eller också så trängs dem emellan på nåt konstigt vänster. Jag trodde att jag skulle vara i god tid men så kom ju pensionen idag, det tänkte jag inte på. Nu är alla påskägg fyllda till bredden så nu får det vara nog.
Idag skiner solen och det är ju riktigt vintervårväder ute....men snart kommer snön igen....på torsdag så........
Nä nu ska jag iväg och styrketräna och ta ett tjöt med kärringena på gymmet. Må så gott! Kram Mumin

image671

En bild på vår vackra fors som rinner genom Mölndal:)) (Tack för fotot Hundlund)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hua såg rent läskigt ut!
Har di påskhandlat..va duktigt..det spar jag ett par dar till!
Kramen

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Lilla mumintrollet där.. inte ska du tjata på pensionärerna:-) De gör så gott de kan;-)
Den där forsen mitt i staden.. så kusligt vackert..
På torsdag far vi du har väl vaxat kvasten:-)
Tjing tjong

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en goer dag..kramen

Kommentera inlägget här :