Nyfriserad.....

publicerat i Allmänt;

är jag och det var skönt att få bort allt slitet hår. Frissan gjorde ljusa slingor med lite inslag av mörkbrunt, bara lite.....ja se själva det bjuder jag på så här på fredag, men det är svårt att ta kort på sig själv men jag är nöjd. Denna frissen kan man variera lite och det är inte så kort ändå.............ja sen mår jag faktiskt väldigt bra idag, peppar peppar......var tjötesugen så frissan blev "pepprad" ha ha. Nä ni nu är det snart Lets Dance, va svårt...jag gillar både Tony och Tina, men nu ska jag sätta mig framför TV:n och bara koppla av. Sen blir det väl lite ost och kaviar och kex i pausen med min lille Pippis:)) Kram och ha en go fredagskväll! Mumin

image681

Ha ha gamla skrynkliga Mumin i sin nya frisse:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Jättesnyggt vilken pärla!!!
kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Du är skitsnygg..absolut!

Heja Tina!! Kraaaaaaaaaaaaaam

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling och Ninni: Å vad ni är snälla.....pärla och skitsnygg.....herregud jag suger åt mig av alla mina tentakler.......Ni e för goa:)) Ja Tina vann ju...hon e härlig. Tänk va kul vi ska ha på bloggträffen......Kram o gonatt Mumin

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja va kul att Tina vann..det var hon värd!

Vad tyckte Pippis om nya frisyren?? Han har väl inte kunnat hålla fingrarna i styr antar jag..hihi

Ja hur många blir vi på träffen..fem eller??

Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bloggträff ja det ska bli kul kram Tingeling

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Äntligen är det klart!! Jättefin frissa! Snyggt med lite mera färg, det livar upp! Ha en finfin dag Mumin! Och hoppas du har lika fint o soligt som vi!
Kramar!

Kommentera inlägget här :