Kändisen Mumin:))

publicerat i Allmänt;
Jag fattar inte riktigt det här men uttrycket alla känner apan men apan känner ingen stämmer in på mig. Idag har jag varit och tränat igen efter 3 veckors uppehåll och det var härligt. Jag hade inte tappat så mycket i kondition som jag trodde utan hängde på rätt bra. Jo apropå det här med att vara "kändis". Folk kommer fram till mig och pratar och säger är det inte du som var där? och gjorde du inte det där? osv. Fasen jag blir riktigt orolig.....att jag är så intressant......jag vet inte ett skvatt om dem här människorna som hejar och pratar med mig. Men det är väl så att jag utmärker mig alltid på nåt sätt fastän jag inte vill......och pratar.....så det är klart att dem kommer ihåg mig men jag har ingen susning om vem dem är, ha ha ja skit i det, dem får gärna babbla med mig, jag har inte ont av det:))
Men det roligaste idag var nog när en dam i främre ledet under strechingen la av en brakare så det hördes vida omkring och inte nog med det så hade hon rumpan rätt i mitt nylle........stackars henne.....hon blev alldeles ifrån sig men jag låtsades som ingenting, det är väl lätt hänt.....på lördag är det afrodans på gymmet och då ska jag gå dit. Barfota och bara trummor som musik. Ska bli jättespännande!! Kram på er alla! Mumin


image658

Ser riktigt kul ut!!:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

På yogan har de hänt att olk har lättat på trycket och det är ju lite komisk så länge det imte är jag.
Skönt att du är igång nigen kram tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hello kändisen, kan man få en autograf??

Haha hade nån släppt en brakare hade jag skrattat mig halvt fördärvad..så sjuk humor har jag..kramen

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Javisst är det komiskt....men fy farao att vara i den sitsen själv, ha ha. Kram på dig!

Ninni: Ja du kändis i Mölndal ja:)) Ha ha ja du det var komiskt, bara det att jag tyckte så synd om henne.......Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har varit hos doktorn, början till inflammation så nu ska jag prova cortison har funkat förr!
Skönt att slippa antibiotikan!
Kram och tack snygging för komplimangen

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja va bra om det kunde hjälpa med cortison.....ha ha snygging:)) Kramis

Kommentera inlägget här :