Jag säger bara....tråkigt......

publicerat i Allmänt;
jag är så less idag så fy faderullan. Jag hade velat ta ut min rosa cykel idag och ut och cyklat i naturen. Nu får man ta på sig vinterkängorna och skidorna.....nämen vad är detta....snö ska vara på vintern och inte NUUUUU!! Jag blir riktigt deppad jag som älskar snön annars....vad har hänt med mig nu då. Jo det är nog så att när det är vinter ska det vara mörkt ute så att snön lyser upp, men nu när vi snart går in i sommartiden är det ju helt galet, eller hur?
Känner mig som en jävla pösmunk, allt godiset har jag stoppat i mig också och Pippis är jättetråkig:))
Där ser ni är jag still i typ 2 dagar blir jag rastlös och kör jag järnet blir jag dödstrött. Varför kan inte detta Mumintroll vara lite lagom?? Nä jag får väl inta horistontalläge och se om tråkmånsen kan bli något roligare:))

Sköt om er därute.....i morgon är en annan dag. Kram Muminimage677

Kommentera inlägget här :