Så himla kul....

publicerat i Allmänt;
det var att träffa alla glada bloggisar i Stockholm. Jag och Ninni bodde på ett jättefint hotell i centrala Stockholm, så vi gick gemensamt till Järntorgspumpen där vi träffade alla andra glada damer. Det blev stort kramkalas och inte var vi blyga för varandra inte, utan det tjattrades hej vilt. Stockholm är vackert, men det är aningen mycket folk, men det klart det var mycket turister också.........Idag känner jag mig lite sliten, det var ju ändock en liten anspänning att detta skulle bli bra så jag känner att nu kan jag slappna av  och då kommer tröttheten.

Men här kommer lite bilder på glada damer......



Lite go dryck innan maten



Snacka om att vara glada....härligt:))



Kungen var inte anträffbar:))



Hotellets utsikt.........Ninni och jag höll på att skratta ihjäl oss åt denna fallossymbol. Konstverk? Nä fy vad osmakligt och fult.

Ja tack alla goa vänner för en underbart trevlig kväll.

Nu får ni ha det så gott idag, vardagen är ikapp oss och nu blir det att dra åt svångremmen igen:)

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack kära Mumin för en trevlig kväll i glada bloggares sällskap.

Tack än en gång för boken. Nu får du pusta ut och ta det lite lugnt innan vi kommer till Gtb, hahahaha ! Kram på dig. Nalle

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vet ni vem som gjort konsverket ? Nej nej, det är inte jag. Haha..

Säkert en man. De flesta har bara en sak i huvudet jämt som måste avbildas på de mest skiftande sätt. Ja, alltså inte nån kroppsdel, jag menar nåt annt. Typ..skruvdragare eller nåt sånt. hahahahaha Nalle

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja nöjet var helt på min sida och än en gång så jätteroligt att få träffa dig. Javisst Göteborg härnäst eller hur? Ja du alltså det där "konstverket" är ju anskrämligt......Puss på dig!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det kanske är ett flygplan ? Nalle igen

5:e kommentar, skriven , av Anki:

Tack Mumin! Bilden duger; den kan vara kvar.

Kramar!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Haha ja nä konstigt flygplan i så fall:)



Anki: Ja du är ju jättebra på kortet. Kram

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Hej och tack för en jätterolig kväll! Vad roligt det var att träffa alla bloggisar, och vad festligt det var att det kändes som gamla bekanta. Tack snälla att du har tagit dig besväret att ordna den här träffen. Kram, Fia

8:e kommentar, skriven , av Kersti:

Jag kan bara instämma i vad de andra skrivit. Återigen tack snälla för att du fixade allt så bra och för den fina boken. Idag var det vardag igen. Full fart inför sommarlovet som börjar på onsdag. Kram

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag kunde inte låta bli att nämna mat i min blogg hihihi!!

kramar tingeling

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Fia och Kersti: Ja tack själva, utan er alla andra hade jag ju inte haft det så kul:)) Kram till er bägge.



Tingeling: Nä fortsätt du att mata mig:)) Kram på dig

11:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Trevligt värre ser det ut att ha varit!Tur det!Och nu är väl Mumin i farten igen, för inte blir det väl till att ta igen sej!Jag har bakat limpor på eftermiddan.Och före det så har vi varit iväg på kyrkogården o gjort i ordning gravarna med sommarblommor.Och så har jag dansat i helgen..Äntligen!Och det var sååå himlans roligt!

Ha en skön natt för du kanske har krupit ner under täcket redan!Kram på dig!

12:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Mer bilder vill jag ha.. vad alla heter de du visar på bild oxså:-) Vad gjorde ni mer än åt och tjattrade.. spänningen stiger.. jag vill ha mer snack o bildbevis..:-)

Var är Fia, Ninni känner jag ju igen och är det Nalle.. ingen jag bloggar med, men känner igen henne från någon annan blogg.

Ha de fint och hoppas tröttheten har lagt sig.. klart det tar att ordna och få till allt.. Stockholm är stort. Kramkram

13:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken bild på mig..haha hittade du ingen hemskare??



Puss

14:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en fin dag i dag kära Mumin! Kram på dej från mej!Sticker till stugan en sväng !

15:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur mås det återhämtat dig efter helgen???



Kram,kram

Kommentera inlägget här :