Nu har jag tid....

publicerat i Allmänt;
oj oj det har varit mycket denna veckan...vet inte var jag ska börja....men i stora drag så har jag varit på studentuppvaktning, tränat, städat och mycket mycket mer. Dottern var här igår också, nu har den fixerat sig den lille krabaten så det vete katten om inte lillkillen kikar ut snart. Enya har blivit storasyster också, lille Gûnter har kommit hem. Jag har inte sett han ännu men väntar på spänning hur han ser ut. Ska visst vara jättesöt..........Idag ska jag på spinning och sedan ska jag till tandläkaren, usch alltid lika jobbigt tycker jag, gillar det inte.

Nä nu ska jag läsa GP och det är ju katastrof med alla bränder som härjar runt om i landet. Nog för att solen är go men här behövs en riktig rotblöta.

Kram ha en go dag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Oj vad du härjar....haha Mumin lär sig aldrig!



När ska dottern ha sitt barn?? Ja fy för alla bränder det är riktigt läskigt, som du säger en riktig rotblöta sen kan solen skina igen.



Ha en skön dag..kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Nä jag vet......det var ju det vi sa uppe i Stockholm att jag lär mig aldrig......Hon är beräknad till 21 juli men det vete katten om hon kan hålla inne så länge:)) Ja här brinner för fullt och vi behöver regn i massor några dagar, sen kan solen skina igen. Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Hallå vännen! Har varit så less på allt strul med bloggen - har inte kunnat skriva nytt inlägg på en vecka, så jag har inte ens velat gå runt och hälsa på. Men nu är jag tillbaka igen - och du håller igång som vanligt ser jag. Håller tummarna för dottern. Kram Sylvia

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Jaså har det strulat för dig, va synd...men det är gott att du är tillbaka igen. Ja det ska bli spännande med bebisen:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :