Lugn och ro

publicerat i Allmänt;
har jag det idag. Går och skrotar i mina gamla mysbyxor och låter bli att gå till nån affär idag. Nu är allt inhandlat inför helgen och jag bara känner att inte göra någonting......men nu har jag fått Nalles skiva så jag ska sätta mig och lyssna och drömma mig bort. 3 dagar utan arbete förhoppningsvis för Pippis och sonen. Det behövs verkligen....och i morgon drar vi till grannen tvärs över gatan och intar sill och nubbe och bara tjötar.............Nu får ni ha en riktigt trevlig Midsommar även att vädret är så där lite sömnigt men kravlöst.


Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Vi ska oxså tvärs över gatan.. nej inte riktigt det är cykelväg dit.

Hoppas du /ni får en angenäm o lugn Midsommarafton.. men det där tvivlar jag på;-)

Skoul ta maj fasiken med en liten en från Skoune:-)

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Låter skönt det där med lite vila och ro!

Trevlig Midsommar på Dig! Kramisar!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas du gillar skivan, då blir jag så glad så glad. Kram Nalle

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja lugnt vet man aldrig med dem grannarna:)) men vi ska bara njuta. Skål tillbaka. Kram



Ingegerd: Ja det är så gott.....bara lugn och ro. Kram tillbaka



Nalle: Jag är alldeles överväldigad, allvarligt talat, skivan är så jättebra och den med kudden ska jag lära mig utantill så jag kan sjunga för mitt kommande barnbarn:)) Kram Mumin

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Å Mumin så glad jag blir. Du såg kanske att det finns ett texthäfte också till skivan. Ha det gott Kramar Nalle

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Jajamensan jag läste texten medans han sjöng:)Kram igen

7:e kommentar, skriven , av Gösta!:

Ja det blir väl trevligt,hoppas han inte startar gräsklipparen på högsta varv bara!!???Ha ha.Jag tror ni gillar den gubben!!



G&L

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gösta: Du den gubben skullle jag vilja skära....av:)) Kram

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en trevlig midsommsr kära mumin

Här hemma blir det lugnt ( väldigt lugnt till och med)

kram Tingeling

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Låter som en bra dag!



Här strilar regnet ner..det får bli varma kläder och inte nån tjusig klänning!



ha en skön Midsommar min vän, kramen

11:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Detsmma till dig Kram



Ninni: Va synd...men det blir bättre framåt veckan. Detsamma till dig!Kram

Kommentera inlägget här :