Födelsedagskalas

publicerat i Allmänt;
har jag varit på idag. Svärdottern fyllde år så det blev lite tårta och kaffe. Sen har jag klippt gräset för första gången på över en månad....oj oj va torrt det har varit, men nu så börjar det växa igen. Sen har jag varit och styrkegympat....men nu tar dem lite ledigt på gymmet fast det går allt att träna varje dag om man vill det ha ha. Vilken himla träningsfreak jag har blivit......men jag blir så glad när jag har tränat....tycker ju det är jätteroligt så varför inte förena nytta med nöje, men jag blir väl tjatig för er med att höra mina utsvävningar på gymmet så jag ska nog lägga ner det lite grann:))

I morgon kommer dottern hit, vi har en soffa som är deras som står nere i källaren och äntligen har den blivit såld. Den har tagit en jäkla plats så ingen är gladare än jag att bli av med den........nä nu får vi väl säga godnatt. I morgon är en annan dag! Kram Mumin

Nu får han snart komma ut lillkillen:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Duktiga du som tränar...phu! Jag har ingen träningsork alls, gå på gym är ju såå tråkigt.



Ha en underbar dag..kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Nä men du håller ju på och jobbar hela dagarna så det försåt man ju om du blir trött. Tack vännen detsamma till dig!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Här har träningen bestått av fönsterputsning o annat. Det får räcka för mej. Jag skulle ju behöva ut o gå o motionera mera, för mitt kolesterol o blodtryck. Men det får bli sen.. intalar jag mej!

Får väl hoppa smågrodorna uppe i fjällen i midsommar.

Och du har börjat att vänta på bäbisnedkomst! Och längtar förstås! Avis är jag!

Kramar till Mumsan!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ja det är inte dåligt det att städa...det är också motion och du som dansar så mycket, du får ju motion nästan varje helg. Ja några grodor blir det inte för mig. Vi ska bara tvärs över gatan....fast det brukar bli dans ha ha jag och grannfrun. Kramar tillbaka!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ikväll blir det förhoppningsvis lite träning för mig med det är ju fotboll och jag ser inte det så då kan jag ju ut och romenera kram Tingeling

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ja va bra, promenader är skönt. Kram tillbaka!

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Vad duktig du är som motionerar och tränar. Det är svårt att komma igång till att börja med, men sen vill man inte låta bli. Jag går på Body Jam två gånger i veckan. När jag började för ett och ett halvt år sedan var jag tvungen att använda all självdisciplin jag hade, men nu känns det tråkigt om jag missar ett tillfälle. Innan dess gick en kompis och jag till gym två gånger i veckan, och då peppade vi varandra. Men man får inte hoppa över någon gång, för då har man genast tendenser att skolka från träningen.

Värst vilken lång kommentar det blev! Hoppas du får en härlig midsommar! Kram, Fia

Kommentera inlägget här :