Dottern på besök

publicerat i Allmänt;
har jag haft idag. Nu är hon stor!! Men jag fick inte ta en bild, jag är så fet hette det, men hon har bara en rar putande mage, inte som en annan som gick upp 25 kilo med varje barn:)) Nu är soffan väck och jag fick ta och städa undan alla mattor jag hade i källaren, en del hivades i påsar, till bättre behövande.
Nä jag talar inte om vad jag ska göra i eftermiddag, ni får gissa, men sen i kväll ska jag titta på fotboll.....nu liksom gäller det men jag tror inte dem klarar det....skit samma jorden går inte under för det. Ha en go eftermiddag och kväll!

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Låt mig gissa Du ska väl på ett spinningpass kanske

Jag gick oxåupp 25 kg

kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Haha nä det blev inte det. Sitter just nu i Pippis verkstad med glada tillrop:))Kram ps imorgon kör jag igen:))

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ikväll håller vi tummarna för vårat lag o hejar så det står härliga till!

Närå jag sitter o stickar på småstrumpor som jag ska ha med mej till fjälls. Min syster ska ge bort dom till en liten flickbäbis. Jag får väl sticka pojkstrumpor åt dej då snart! Du ska få se bild sen..jag har gjort 3 par så hon får välja.Dom är jättesöta!



Ha en skön kväll! Kram!

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Ha en trevlig Midsommar min vän.

Kommentera inlägget här :