Brrrr....

publicerat i Allmänt;
va kallt det är.......9 grader i morse och full storm. Usch varför kan det inte vara lagom utan måste vara antingen så varmt att man förgås eller också rena rama hösten. Nä det är nåt som är fel i denna värld......jag fryser inombords så jag skakar och känner inte för nånting, usch det är riktigt deppigt. I morgon är ju ännu tråkigare, då ska jag ut med svärmor.....alltså det är en sån pina att höra hennes tjöt, hon är en riktig energiätare och dem gillar jag inte:((
Va tråkigt detta inlägget blev då, men det är tråkigt så jag kan ju inte sitta här och  ljuga precis...........Nä nu går jag och kryper ner i sängen med mina raggsockar som jag använde i Jukkasjärvi:)) Ha det gott därute! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja fy och blää va trist det är!!



Men fryser det gör jag inte, snarare tvärsom det är så varmt här inne.



Ingen ljusning på gång heller på väderfronten..det var väl det jag trodde att vi hade sommar i två veckor..haha.



Kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag har varit ute o jobbat hela dan så jag har inte frusit precis. Har nämligen inte planterat klart förrän nu.

Ha det så trevligt med svärmor! Du överlever nog!Hon får vara tacksam som har dej! Hoppas hon kan visa det ibland!

KRAMKRAMKRAM!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är inte roligt. Nä nu har jag slutat att frysa. Somnade i två och en halv timme med mina raggsockar......ha ha så nu fick jag ta av mig dem:) Kram på dig!



Gunvor: Va du e duktig! Nä den kärringen visar det aldrig:(( Kramar tillbaka

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jukkasjärvi ja du var ju där.. måste vara bra mycket kallare än nu i alla fall, men förstår dig.. jag fryser oxså. Nu 10 grader varmt här och blåsten har bedarrat sig en aning, annars har det blåst skjortan hela denna dagen oxså:-( Gillar inte det här vädret alls.. hoppas på sol i morgon då.

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Just nu skiner solen från en klarblå himmel men det ändrar väl sig snart kan jag tro

Jag har hemmadag idag för att ta igen mig /kanske städar nånstans ) kram Tingeling

Kommentera inlägget här :