Blek men skön....

publicerat i Allmänt;
känner jag mig.......sängen var min plats i går och jag sov bort hela dagen...så någon solbränna har jag inte ännu. Känner mig alldeles kollrig i det här vädret......jag får se om jag åker och badar idag....det får nog bli det.....men först är det mammografi som gäller. Usch man är alltid lika skraj varje gång att det ska vara något och så får man ju inte reda på det med en gång heller:((

Till något roligare: Bloggträffen.

Jag har ju bestämt mat till klockan 20.00 på Järntorgspumpen så jag föreslår att vi träffas där kl 18.30 så vi kan snacka ihop oss lite först. Går det bra? Jag har mobiltelefonnumren till alla nu och jag kommer att skicka ett sms till er alla så jag vet att allt fungerar.
Lite uppdatering på bloggare som skall komma är: Nalle, Ninni, Åsa (Tingeling), Sylvia, Ingegerd, Kersti, Anki, Fia och så jag.

Hoppas på en fin dag hos er alla! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Hoppas att mammografin går bra! Det går ju så himla snabbt att genomföra, men man är orolig lång tid både före och efter.

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Hoppas de inte hittar något. Skall bli kul att ses!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fia: Ja det går ju fort men man blir allt lite orolig innan man får veta svaret. Ha det gott! Kram



Sylvia: Nä det får vi hoppas. Ja det ska bli jätteroligt att få träffa er alla. Kram

4:e kommentar, skriven , av Mormor:

Mammografi inget kul.. gör så förbenat ont i de små tuttarna.. de sliter och drar i mina för att få dom under kameran..

nu ska ni snart ha kul förstår jag.. Kula tt se alla på foto sen dä.. om nu alla ställer upp på bild:-)

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Mammografin gick säkert alldeles utmärkt, inte så kul att knöla i ihop brösten!!



Va kul det ska bli..snart ses vi och fint väder skulle det vara också...kramen

6:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Hoppas mammon inte var för plågsamt för Dig!Det var länge sen jag gjorde mammografi, så nu går det säkert bättre med lite lösare tuttar trots att de är små.Tack för uppdateringen om träffen!!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mormor: Är det du Pialotta?? Klart att alla ställer upp på bild:)) Kramis



Ninni: Ja jag hoppas att det gick bra! Ja jag längtar jättemycket och kalasväder får vi:) Kram på dig!



Ingegerd: Nä det var inte plågsamt, tur att det finns. Vi hörs och syns! Kram på dig

Kommentera inlägget här :