Åpen.....

publicerat i Allmänt;

e det göteborska eller vet ni vad det betyder? Precis sån har jag varit idag....alltså så himla hungrig så jag har bränt mig på ena mandeln ha ha ha. Jag undrade varför jag fick ont i halsen efter middagen men så var det ju så att en potäta var så himla go så jag slukade den med god aptit och jisses va jag brände mig. Färskpotatis är det bästa jag vet:))

Annars har dagen gått i ett, ja jag behöver inte berätta ni vet ju.......men ikväll kommer Gunter ( hur får man en tyskt u??) till farmor. Jag ska plåta honom så ni får se honom.....

Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Till höger bredvid å finns en tangent du trycker på först sedan skriver du ett vanlit u så vips har du ett tyskt ü. Ska bli spännande att se bilderna. Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Svaret har du redan fått ser jag!!



Men färskpotatis är gott...ibland! Åpen ja är det göteborgska...vi säger det med, iallfall jag!

Men jag är ju en blandning mellan småländska och värmländska..



Suss gott vännen, kramen



3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad kul att få träffa lilla Gûnter för dig

Hoppas vi får se underverket sen

Vi har makens syster på besök från Holland och till helgen kommer dotter och svärsonen plus yngsta tjejen nya kille så huset blir proppfullt men det är så kul

Jag funderar på att gömma mig nånstans kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en skön fredagseftermiddag/kväll..kram,kram

5:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Då är det bra att redan nu visa vem som är fru i huset, så inte lille Gúnter tar över då han blir STOR! Väger väl en del den lille.

Ha en riktigt trevlig helg!

6:e kommentar, skriven , av Anki:

När sonen var liten sa han att han var ihålig, när han var så där hungrig.

Ha det gôtt!

Kommentera inlägget här :