Gamla stan i Göteborg

publicerat i Allmänt;
Haga i Göteborg är bara sååå mysigt...jag kom på att denna sommaren skall jag utforska min egna stad istället för att åka iväg. Det är mycket man inte vet eller har sett även att man bott här i hela livet. Så idag visar jag lite bilder från Hagakvarteren, ni vet där Albert och Herbert höll till och där Emelie i Saltön öppnade sin Sockerskorpa:) Där tog jag en fika innan jag åkte hem......



Feskekörka....där finns alla de sorters fiskar och skaldjur. Jag var aldrig inne där men det får bli nån annan gång.



Nu har jag börjat komma in i Haga



Massor med roliga affärer att kika på:)



Alltså denna radion var ju bara sååå läcker.....



Här ligger en jättetrevlig skaldjursrestaurang



Här är Emelies Sockerskorpa IRL....där tog jag mig en fika och njöt av livet i min självvalda ensamhet.


Kram ha det gott!

Kommentera inlägget här :