Vardag igen.......

publicerat i Allmänt;
Nä igår var det lögn att somna....den där Pippis jag är gift med är faktiskt ganska jobbig på kvällarna för när jag vill sova så ligger han och tittar på TV i sängen och det flimrar och har sig så jag håller på att bli vansinnig!! Det kvittar vad jag säger så ska han "bara" titta färdigt på det programmet osv. Jag blir tokig på han!! Snart får jag skaffa mig en egen säng någon annanstans:( Och inte nog med det så ringer kl kvart över sex och tror ni han vaknar......nä...men jag......ja naturligtvis!!
Nog med klagande....idag ska jag ut och se om jag får tag i resten av smågrejor som saknas inför resan....och sen ska jag provpacka.....det är ju så skrymmande saker man skall plocka ner, tjocka tröjor och termobyxor och jag tänker inte ha mycket packning med mig utan jag får väl rulla ihop det på nåt sätt............
Nä nu var det full rulle igen...nu ringer telefoner och sonen är i antågande............
Ha en go måndag! Kram

image578

Med risk för att bli tjatig.....detta är sååå vackert:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Du vet väl att man INTE får ha TVn i sovrummet! Det är ett rum att bara sova o slappa i + lite annat också! Säg det till Pippis!
jaså du har börjat nedräkningen! Och provpackningen. Det är ju lite andra grejor när man åker till kylan än när man packar för värmen.
Åhh va jag gillar den bilden! Såå fin!
Kramar till dej!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Är du på resande fot igen.. du packar o grejar du.. var ska du nu då.. fjällen eller till något varmare land? Kanske du skrivit och jag missat;-)
Ha de fint o tralla lugnt.
Kram*

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en fin dag!Kramar till dej från mej!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vihar ingen v i sovrummet och det är skönt det räcker med att maken vill läsa längre än mig när vi ska sova
då blir jag lite irriterad och kan inte somna kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Släng ut han..haha! Jag fick lägga mig på soffan i natt för min han snarkade..suck!

När är det du åker?? Ha en skön dag..kramen

Kommentera inlägget här :