Fredagsbuketten....

publicerat i Allmänt;
tillägnar jag mig själv och alla er andra vännerna på bloggen.....nu längtar till o med jag på lite vår och solsken....det e la för trökigt på ren göteborgska:)) Ikväll är det ju Let´s Dance så då får vi kolla vilka som håller sig kvar. Jag har ju en favorit och det är Tony Rickardsson....kanske för att jag följt han alla år  när han körde speedway, han är en enorm fighter....den som jag vill ska åka ut är Mi Ridell....en sån jäkla fåntratt hon e....bara flinar och gör sig till.......Ha en go fredagskväll......förresten idag är det ju löning så nu kan vi handla igen:)))
Kram Mumin

image604

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Jag Tackar och niger.. älskar tulpanisar som du vet.
Tony är en som jag oxså håller på .. gillar hans icketillgjorda stil.. det finns så många andra som är tillgjorda och bara tror de kan leva ut på sitt utseende som Mi kanske.. bland annat..
Gillar inte henne heller likadant Susanne Lanefelt.. inget för mig den högtravade damen.
Vilka jag håller på kan du se i Kaffebutiken:-)
Nu dansar jag vidare till köket.. skorna står färdiga och ska nu smarra till med en räkejive o lite bubbel:-)
Ha de fint i dansens virvlar.. Kram

2:a kommentar, skriven , av Lasse!!:

Hoppas du mår bättre än du gjorde när jag såg dig sist!Inget vidare att ligga sjuk!Läste på en annan blogg att dom skall få en Apa till Universeum,det höjjer nog publiksiffrorna!!


Lasse!!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag hade hoppats på Mi jag med..har lite svårt för henne!

Snygg bakgrund du har lagt in..ha det, kramen

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jippi nya pengar nya inköp!
Jag ska försöka vara lite klokare denna månad tämka över alla (nästan) inköp Kramartill dig Tingeling

Kommentera inlägget här :