Ja då är det bara att bekräfta....

publicerat i Allmänt;
Vad jag kan läsa ut av "mina" bloggisar så är det Ninni, Tingeling, Nalle och Sylvia från min bloggvärld som hänger på den 7-8 juni i Stockholm. Stämmer det? Vill ni vara snälla och bekräfta detta så att vi kan fortsätta att planera. Hänger ovanstående på så är det bara för er andra att ta med er vem ni vill i eran bloggvärld. När vi bekräftat så får vi samla ihop oss och prata om var vi skall träffas? var vi ska bo? osv.
Riktigt kul det här tycker jag:))

Ha en go kväll Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Klart jag hänger med kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Men är det två dagar? Ska höra med mina bloggisar.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Bra, kul!!
Nalle: Jag menar alltså lördag den 7 juni att vi ska träffas och så sover vi över till den 8:de. Eller hur?

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ååååååkey, då vet jag. Ska sätta ut på min blogg imorrn, få se om jag får några svar. Sov Gott

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

En sbabbis bara! Ha det gött! Nu stänger jag!
KRAMAR!

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Nu har jag satt ut en "förfrågan" om vilka som vill delta i bloggträff. Få se nu vilka svar jag får.

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det är bra.....kul om vi kunde bli många:)

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Låter skitkul....ska jag lägga ut en förfrågan på min blogg också??

Kram

9:e kommentar, skriven , av Nalle:

Jag har hittills int fått nått Ja-svar. Men Solskuggan, känner du henne ? - hon vill att vi kommer til henne....till Piteå..hon har ju en hel campinganläggning där. Hahaha, 72 pers kan komma:)))

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Naturligtvis ska du det:) kram

11:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ha ha jag skrattar ihjäl mig, ja jag vet vem solskuggan är......:)) Kram

12:e kommentar, skriven , av Ninni:

Till Piteå....ja det är ju en bra bit att åka, haha

Jag skriver på min blogg då..pözz

13:e kommentar, skriven , av Nalle:

Nu kan du skriva upp Di på listan, plus en kompis till henne. Hon är i Sthlm för att träffa kompisen och jag erbjöd henne att ta med kompisen. Kram

14:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Bra va trevligt:) Kram tebaks

Kommentera inlägget här :