Här rullar det på......

publicerat i Allmänt;
Första veckan i juni är ett förslag, på helgen då antar jag, fast det är ju Nationaldagen då men det kanske inte spelar någon roll, desto roligare kanske?? Nalle kom med ett bra boendeförslag liksom Sylvia. Zinkensdamms vandrarhem som ligger var jag förstår i centrum av Stockholm, men som Nalle sa så måste man boka i god tid. Sylvia har en gästlägenhet för 2 personer. Ja nu är det bara att slå slag i saken, väntar i o för sig på lite mer folk som skall säga sitt men jag tycker detta låter supertrevligt.
Sen ni andra som har era andra bloggisar, bjud med dem också vetja så vi blir en diger skara.
Men var är bäst i Stockholm att vara? Jag har ju bara varit där 2 ggr i mitt liv så jag vet inte så mycket om ställena där uppe.
Ja hör av er som sagt, nu är vi ju riktigt på G:)) Kul!!

Kram och ha en go dag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Hallå du.. det där kan jag inte bestämma nu för här händer saker hela tiden, men ska tänka på det.
Jag har varit i storstaden 2 gånger som vuxen, men det är flera år sedan och släppte man mig där nu så vet i sjutton hur det skulle gå:-)
Ha de fint så hörs vi Kram

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Är jag oxå bjuden på bloggträffen? :) Haha! Nä, jag vill ha håret mörkare. Passar bättre till kläder osv och någon ny garderob har jag inte råd å köpa. Förresten, kan du ta ut Enya på fredag? Ha en bra dag i solen! Kram kram..

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Låter som en bra ide thlm Hoppas ni menar 7-8 juni är det då?
Helgen innan har jag svårt det är nån som fyller år då gissa vem?
Jag har ju bara en 45 minuter till sthlm men kan kanske ändå bo ho dottern
Kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja du tänk på saken,men visst vore det roligt? Jag ska säga dig att jag är som hönan Laura i den staden, hittar ingenting så du är inte ensam men va sjutton, friskt vågat hälften vunnet:)) Kram på dig!

Frida: Ja det är klart att du är medbjuden om du vill träffa oss gamla ha ha Ja det går bra att jag tar Enya. Vid 12 tiden går det bra för jag ska träna kl 15.00? Kram tebaks

Tingeling: Ja precis den helgen. Vore väl alla tiders?? Kram vännen

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Gör en undersökning bland dina, om du inte redan gjort det och se hur många det kan bli först hos dig. Så gör vi andra samma hos oss efter det. Så får vi se hur
många som kan tänkas vilja komma.
Bara hjälper till lite:))

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det verkar vara en utmärkt idé:))Bra att du hjälper till:)

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin! Har inte haft tid att tänka så mycket i dom där banorna.Lever för denna resa nu som du förstår!Har haft fullt upp idag, men är nu packad o klar,tror jag!
Säger Hej Då på ett tag. Hoppas ni finns kvar här!
Kramar i mängder!

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Här händer det grejer minsann!

Spännande..kramen

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja det förstår jag så väl, men när du kommer tillbaka kan du ju ta dig en funderare på om du vill haka på. Ha det nu så jätteskönt och vila dig och ta dagen som den kommer. Kramar i massor!

Ninni: Ja du, du hänger väl på?? Kram

Kommentera inlägget här :