Fy farao vilka dagar....

publicerat i Allmänt;
jag har haft! Svärmor i går och det gick åt pipsvängen med henne. Den där kärringen och jag är som hund och katt och nu gick det så långt att jag bad henne dra ända in i h-e.........inte ska man väl var elak mot gamla men hon är så jäkla enveten och bortskämd så nu har i alla fall jag fått nog....ja hon var riktigt elak mot mig ska jag säga er och då slår jag bakut. När man försöker vara snäll och bara får ovett för det man gör då vill jag inte vara med längre så nu får nån annan ta vid.
Idag har jag varit hos doktorn och jag hade bihåleinflammation och lite missljud på lungorna så det blev dubbel penicillinkur....nä det är inget flyt nu....men i morgon åker Pippis och sonen till London på fyra dagar så det ska bli skönt att få vara ensam och rå om sig själv.
Jag var ute på en promenad med Enya i förmiddags och det var ju ett härligt väder, men jag flåsade som bara den, den lilla damen fick dra sin farmor upp för backarna:))
Ja hörrni hur går det med bloggträffen? Har ni fått några napp? Ja ja vi är ju i alla fall några stycken och det ska bli jätteroligt att träffa er tycker jag.
Hoppas på en bra kväll!

Kram Mumin

image651

En liten aptitretare kanske......Nice julen 2006, ljuvligt:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh gumsan...blev du såå dålig! Jag är bättre, inte alls lika täppt i näsan som för ett par dar sen!

ja konditionen rasar när man är sjuk...man orkar ju ingenting!
Hade tänkt att ta en långpromenad idag men jag hoppade den...får bli frisker först!

Stooor kryapådejkram

Du det spelar ju inte så stor roll hur många vi blir..är man en liten grupp då får man ju chans att prata!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har en väldig otur med infektionerna just nu
Krya på dig.
Jag längtar till att
börja träna igen.
I helgen tror jag att jag börjar så smått Det spelar ingen roll hur många vi blir på bloggträffen
och endel kanske inte kan bestämma sig sålångt innan Jag längtar till att ses kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Du det ser inte ut att bli så många på träffen. Jag hoppas på några till i min lista som bor nära Sthlm, men kanske de måste ha mer tid till att tänka. De som bor i norrland kan inte komma, det förstår jag. Jag har bjudit med min vän "Rovdjuret", hon har ingen blogg, men kommenterar ju ofta. Men hon måste tänka. Bor i Uddevalla, så det är inte nästgårds precis. Annars får det bli de som blir. Tycker du väntar t ex nån månad till innan definitiva resultatet kan bli. Nu har vi iaf frågat. Kram Nalle

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kikar in för att önska dig en trevlig fredag kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en skön dag lilla sjukling, kram

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni Tingeling och Nalle: Tack för kryapådighälsningarna. Nä det spelar ju inte så stor roll om vi inte blir så många på träffen. Jag är supernöjd med dem som blir....det är mina "favvisar" som kommer:))Kram tillbaka på er. Mumin

Kommentera inlägget här :