En bit på väg.......

publicerat i Allmänt;
har vi ju kommit med bloggträffen. Eftersom Nalle inte kan komma till Göteborg och ni andra kan komma till Stockholm  så antar jag att Stockholm får bli mötesplatsen, eller hur? Sen är det ju så att i o med att jag har lösenskyddat min blogg så har jag ju bara vissa som kan komma in till mig, men med det är det inte sagt att andra bloggvänner kan komma med till träffen.Jag har ju lösenskyddat den för sådana som i min närhet här hemma är nyfikna och med det inte sagt att jag inte kan släppa in andra bloggisar.....blev det lite rörigt det här eller förstår ni?
Ja vad säger ni? Ska vi spika ett datum? Jag kan närsomhelst utan påsk.....jag överlåter åt er andra som arbetar att sätta datum.........klart att det ska bli av nu....tänk vilket fnissande och tjötande det kommer att bli.....roligt värre!!!

Gnugga geniknölarna nu och återkom med små glada tillrop och förslag.

Kram eran Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

I början på maj ska jag till skåne på utställning. Så ta inte då !
Men jag skulle tycka att det vore skojigt om det vart lite soligare väder å vi kunde vara lite ute också.

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Jepp förstår...bra att du tycker till!! Väntar på fler förslag....

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej igen. Vill bara ge ett tips till de som kommer utifrån landet. Vandrarhemmet på Zinkensdamm har jag hört är trevligt. Kolla sidan. Billigt också.
http://www.vandrarhemmetzinkensdamm.com.
Men man måste vara ute i god tid. Hej igen

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jag är ju fri som fågeln numera så jag kan anpassa mig efter hur andra vill ha det. Första veckan i juni här i Stockholm är ett förslag från min sida. Innan semestrarna drar igång. Jag har en gästlägenhet i mitt bostadsområde med plats för 2 personer om någon skulle vara intresserad.

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Här strömmar förslagen in!
Jag anpassar mig...första helgen i Juni..ja då kanske det är lite fint väder förhoppningsvis!

Men frågan är var vi ska vara nånstans..Stockholmarna kanske har nåt förslag??
Skulle vara himla kul om det kunde bli av!

Ha en skön dag..kramen på dig!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Va bra gick in och kollade på vandrarhemmet. Ligger ju bra till! Jättebra med så många bra förslag Kram

Sylvia: Ja va bra då, då kan vi ju hysa in några hos dej om det finns möjlighet.Kram

Ninni: Ja detta låter ju perfekt. Ha en go dag själv! Kram

Kommentera inlägget här :