Jäklar också......

publicerat i Allmänt;
nu har jag suttit och pillat på datorn och inne i designfältet men får det inte som jag vill.....får ta hjälp av sonen i morgon....fast det blev ju ganska skirt och rosa ha ha

Idag har varit en bra dag. Har städat i mina skåp bla linneskåpet och fick ihop en massa bröte.......e det göteborska eller?....alltså en massa saker som jag inte ville ha. Det ska gå till behövande.....

Idag har jag vart på rea hittade 2 kappor för halva priset en svart och en vit....jättehärliga.....och så har jag varit på promenad med lille Bobo alltså Günther.....jag kallar han för det.....han blev alldeles slut hi hi. Nä gonatt med er. Kram vi hörs i morgon. Mumin



Såhär såg täckkappan ut....den vita...och så en svart till samma pris som en. Bra va?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj, va rosa o läckert det har blivit här. Jättefint Mumin! Vilka fynd du har gjort.Täckkappan var skitsnygg!Helmysig! En God fortaättning önskar jag dej också.Ha det gött!Kramkram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Här var det fint rosa ochgulligt.

Kappan vvar ju jättesnygg Var köpte du den?

Rea är jätteroligt kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Fina fynd...jag köpte en i Sthl för halva priset, en ullkappa skitsnygg!



En rosa design minsann...det finns en bakgrund med rosa "diamanter" som passar jättebra till den här stilmallen.

Du hittar den på Grsites.com.



Ha en skööööööööön dag vännen min, kram kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Du bröte säger vi med!!

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Ja julen går fort över. Tänk att du har ork att ge dig ut i mellandags-reorna. Jag var in till stan idag på konstutställning, det var så mycket folk inne vid Sergels torg att ja blev alldeles trött.

6:e kommentar, skriven , av Kersti:

Jisses vilken energi. Här bara såsar vi omkring. Äter för mycket, borde kanske göra något mer konstruktivt. Imorgon måndag då ska jag gå till gymet, tror att jag behöver det. Kram

7:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Jättefina kappor! Jag har också tänkt köpa en kappa, men tvekar att ge mig in i stan och trängas, det får vänta!

God fortsättning!

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

GOTT NYTT ÅR goa vän, kram kram

9:e kommentar, skriven , av Helena:

Vilken fin....jag har en liknande som jag har när jag går ut med vovvarna.

Lite tokigt med vit jacka då men hundhåren syns i allafall inte.=)

Ha en skön kväll vännen!

Kommentera inlägget här :