Ja då var det fredag imorgon...

publicerat i Allmänt;
va tiden går fort. Snart är det julafton och ett nytt år igen.........Idag har jag roat mig med revisorn, han e för kul den mannen. Han säger alltid att hade jag inte varit gift så skulle han fria ha ha. Vi kan prata om allt möjligt han och jag men vi bara skojar och det rätt så friskt.

I morgon ska jag upp tidigt och passa lille Gustav. Det är lite på gång men jag kan tyvärr inte berätta förrän på söndag vad det är så ni får tåla er......... Nu ska jag inta sängen och se vad natten har att bjuda på för drömmar.

Puss o kram Mumin



Det här lilla grynet fyller 4 månader i morgon:)) 8,4 kg tung och 68 cm lång

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh så nyfiken jag blev!!!!

Vilken sötnos han är kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jasså minsann du håller på att flirta...hihi!



Ohh va söt han är Gustav...en riktig goding!

Ha en skön fredagskväll..kram kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jaha du..du har friare du! Inte dumt alls! Men jag tror nog att förutom din Pippis så är det nog den lillemannen som finner vägen till mormors hjärta. Han är sååå sööt. Du må tro att jag längtar jag också att få nosa på en bäbis! Dom doftar ju så underbart. Nattinatti Mumin!Kramen!

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Är det månne giftermål på gång? Nu har du gjort mig nyfiken. Han är för go den lille. Och så roligt att du har så tät kontakt. Jag brukar säga att det ett privilegium att få vara en del av barnbarnets vardag.

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

En go en.

Jaha vad har du nu hittat på kära Mumin.

Spännande!

Kram Nalle

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en skön dag..och berätta hemlisen snart..kram kram

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas dagen är fin hos dej. Hit har vintern kommit riktigt ordentligt. Det snöar lite även denna dag. Gubben svär o svär på detta eviga skottande! Men jag tycker det är jättemysigt. Det är såå vackert härutanför så jag blir lyrisk. Träden dignar under snön. Ikväll ska vi ut o äta julbord. Det blir gott!

Igårkväll missade jag IDOL,ska se reprisen på söndag, vi hade besök av äldsta barnbarnet med flickvän. Det känns ganska otroligt att man har såå

stora barnbarn. Täk när Gustav kommer till mormor med sin tjej. Det du!

Ha det göttast!KRAM!

8:e kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken prakt kille det är du.

Usch så hemlighetsfull som håller oss på sträckbänken men det är väl bara att ge sig till tåls. Kram

9:e kommentar, skriven , av Gösta!:

Han e så söt,men har din dotter samma revisor som du,för jag tycker han har drag efter han.De e nog dags att Pippis byter ut han,annars kanske Gustav får en liten kompis snart!!



Gösta!!

10:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Så stor Gustav blivit.. tiden går och så spännande vad det nu är som ska hända:-)

Ha de gott/Pialotta

Kommentera inlägget här :