Helt allena....

publicerat i Allmänt;
och jag tycker det är görmysigt.!Pippis är i stan med grabbarna och lever rövare ha ha. Kul för han när han kommer hem eller ska jag säga att i morgon när han vaknar är det inte så roligt:)

Idag har varit en härlig dag. Jag fick faktiskt sova länge fast med hjälp av mediciner men va sjutton gör det, huvudsaken är att jag sover.

Bäddat rent i sängarna till jul och vart på julgympa. Vad trevligt det var och så fruktansvärt mysigt:) När avslappningen kom så bjöds det på skumtomtar och clementiner och härlig julsång...bla Helga Natt som är så vacker så jag nästan gråter när den spelas.

Sen har jag tänt ljus och mysat framför TV: med några glas glögg. Varm och go blev jag och sen satte jag på en DVD som jag köpt på Friskis och Svettis. En gympa som man kan göra hemma när man har lust.....kanonbra....så nu gäller det att rulla ner gardinerna och köra stenhårt hi hi.

För övrigt mår jag alldeles förträffligt bra. Mina goa barn och barnbarn och djur förgyller min tillvaro och att jag får stiga upp ur sängen på morgonen och vara fullt kapabel till att röra mig gör mig överlycklig:)

Jag har två snälla barnbarn, en mänsklig och en fyrbent och dem gör mig så lycklig så jag kan gråta stora floder.......ja jag är känslig men när jag ser att barna mår bra och deras telningar också gör det mig ännu lyckligare.

Tänk att jag vid 55 års ålder äntligen får uppskattning för det jag gjort i mitt tidigare liv.....det är livskvalité

Tanken idag går till Lilla Enya, en sockersöt karamell som för evigt är borta. Jag glömmer dig aldrig min lilla gosehund.

Gonatt alla vänner och ha en skön sömn i natt! Kram Mumin forever

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Det lät som en jättemysig kväll! Vad skönt! Hoppas du fick sova gott hela natten.

Kram från Fia

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilket härligt positivt inlägg..tror du Pippis mår lite kasst idag, hihi



Ha en underbar dag goa Muminvän, kram kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur mådde han..hihi

Kommentera inlägget här :