Torsdag kväll

publicerat i Allmänt;
Idag vaknade jag av att jag hade sån allergi....jisses det klia över hela kroppen och i hårbotten. Jag var riktigt sjuk så jag fick ta cortisontabletter så det gick över, sen somna jag som en stock i en timme och masade mig upp ur sängen. Har ingen vidare aptit heller.......men är ändå hungrig på nåt sätt. Ja jag var i alla fall iväg och helghandla och gjorde mat....känner mig lite konstig, men nu ska jag och Pippis dra iväg till Heden i Göteborg och titta på sonen när han spelar fotboll. Kanske jag blir lite bättre när jag får annat att tänka på än mina krämpor. Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men vad var det??



Du har nåt att hämta hos mig..kramen vännen

2:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Men usch, hur är det med Dig nu då? Var fotbollsmatchen kul att se? Jag trodde Du älskade värmen, det var tydligen fel, hösten gillar vi båda!

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Hoppas verkligen att du kryar på dig. Låter inget skoj alls. Vilka fina bilder du hade här tidigare i veckan på det lilla underverket. Han ser så go ut.

Som svar på din fråga så är det min hund,eller familjens. Det är en Finsk Lapphund men han liknar mest en svensk lapphund svart och vit de finska är ofta bruna i olika nyanser. När solen lyser på hans päls ser man att han har brunt i den.

Krama och hur går det med rökningen jag håller fortfarande alla tummar och tår för att du ska lyckas.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Usch räcker det inte med en sak. Hoppas du mår bättre nu och att det gick bra för sonen på matchen. Kram Nalle

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ingen aning, jag är ju allergisk men har ingen susning....det kliar i ögonen fortfarande. Jag ilar iväg och tittar hos dig. Kram



Ingegerd: Ja du jag vet inte vad det var, hösten är det bästa jag vet med klar luft och härlig skogsdoft. Ha ha jo fotbollsmatchen var bra. Sonens lag förlorade med 3-0:) Kram



Kersti: Det var en verklig vacker hund, vet inte om jag sett en sådan förut men han var jättesöt. Nä jag har inte rökat. Det går bra:) Kram



Nalle: Ja det tycker jag med att det räcker...men det var skönt att få lite kvällsluft även att laget förlorade med 3-0:) Ha ha man kan inte vinna jämt. Kram





6:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Ingen bra början på dagen. Hoppas du känner dig bättre nu så här sent på kvällen. Sov gott! Kram.

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Nä det var inte så trevligt. Kliar lite i ögonen fortfarande, men det var skönt med lite kvällsluft. Sov gott själv! Kram

Kommentera inlägget här :