Regn och rusk och Gustav

publicerat i Allmänt;
Idag öser det ner, gör det det hos er också? Gustav har ju varit på besök och nu är han lugnare. Det magonda verkar ha gett med sig. Jag och dottern fick en trevlig lunch med makrill och färskpotatis och grönsaker och hon åt med god aptit. Gustav sov mest, hade det inte varit för det att hon inte kunde ta med sig barnvagnen ( hon kom inte på knepet hur man fäller ihop den:) ) så hade jag inte bangat för att gå ut i friska luften med honom även att det ösregnar men det får bli någon annan gång. Nu tycker jag att jag känner honom lite mer och det gick som en dans att byta blöjor och ge honom mat men olyckan var ju framme och han han kissa på mormor ha ha. en sån liten groda........

Ja jag skulle ju ta det lite lugnt, men nu känner jag mig så instängd, så det vete katten om jag inte gympar idag i alla fall.

Kram på er! Mumin



Titta vad stor jag har blivit.....nu har jag gått upp 1,1 kg på tre veckor ......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Han är bara för söt! Förstår att mormor smälter. Så skönt att du är rökfri nu när du har den här lille parveln att umgås med.

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Javisst är han go. Ja det är härligt att vara av med dem där cigaretterna, jag längtar inte ett dugg efter dem:) Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Ninni skonummer 36(hihi):

Gud va gullig han är!!



Blev det nån gympa?? Kom det inte med nån beskrivning hur man fäller ihop vagnen??



Kram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Roligt att Lillkillen mår bättre i sin mage.

Går kurs denna vecka.



Två dagar kvar. Ha det gott !

Kram Nalle

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jättegosig liten kille. Man förstår hur mormor känner för den lille.Underbar mormorskärlek!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ha ha skonummer 36.....ja han är faktiskt söt den lille Gustav, yepp det blev gympa, svettigt värre. Kram vännen!



Nalle: Ja det är skönt att han är bättre i magen. Lycka till med kursen! Kram vännen!



Gunvor: Ja att bli mormor var ju jätteroligt:) Det trodde jag faktiskt inte att det skulle kännas så härligt. Kram vännen!

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Är det första gången du blir mormor eller..??

Solen strålar ser jag och visst växer de fort:-)

Ha de fint o gympa långsamt du ska vara länge lilla mormor:-)

Kommentera inlägget här :