Momor och Gustav

publicerat i Allmänt;
Ja livets efterrätt.....det är allt sant det när dem säger att när man får barnbarn så är det ljuvligt. Idag har jag tillbringat dagen med Gustav. En sån härlig krabat och så gott dem luktar:) När han vaknade fick jag ge honom mat och han är lite glupsk men va mysigt det var att sitta ihopkrupen med han i soffan. Sen stendog han fullkomligt i mormors armar och snarkade som bara den.....enligt dottern sover han ännu ha ha..ett sånt gullefjun han är. Kram nu ska jag gå och gympa!



I mormors trygga famn:)



Jag har blivit stor........0.5 kg har jag gått upp och växt 4 cm

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gösta!:

Armarna var väldigt lika morfars,samma omkrets!!

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Gosegubben:))



Kram Nalle

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh en sån gospropp! Jag riktigt känner bäbisdoften ända hit! Snusa åt mej också! Lycklig mormor ser man!Kramar till båda.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gösta: Ha ha ha, han har stora fötter också:) Kram



Nalle: Ja han är såå söt:) Kram



Gunvor: Ja det är så roligt med honom, jag höll på att somna själv där jag satt:) Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va ljuvlig...kram på dig

Kommentera inlägget här :