Kräftkalas

publicerat i Allmänt;
ska vi ha idag. Min väninna som jag var i Jukkasjärvi med och hennes man kommer hit ikväll och vi ska käka lite kräftor och räkor och ostar osv. Sen blir det väl lite vin och jag har köpt mörk rom. Det var längesen jag drack det, men det och ginger ale och lime ska visst vara jättegott!! Sen fick jag städat hela huset igår och tagit gräset.

Sonen kom idag och undrade om jag hade några gardiner......det är ju lite kalt hemma hos honom nu när han är ensam så jag åkte iväg och köpte en del panelgardiner och pryttlar och gjorde det jättefint hemma hos honom. Hoppas han blir nöjd när morsan varit där och härjat:)

Gustav har kommit hem....han äter som bara den.....nä nu står Pippis i grytorna och gör en braklunch. Vi får ju bottna lite innan festen. Kram ha en go lördag! Mumin


  Mmmmm gott!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Jättegrattis till dig

Åh så sööööt.....

Jag ser att din dotter hade det kämpigt men som tur var gick ju allt finemangs Hälsa och gratta kramelikraam Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Tack! Mår du bättre nu? Roligt att höra ifrån dig igen:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja sonen blir säkert jätteglad..vad du är gooo med dina barn!



Jaha du får kräftor och här sitter jag alldeles ensam..hade jag bott närmre hade jag bjudit in mig själv..hihi



Ha det kul, kramen

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jaha hur mås det idag då...är stålkepsen på??



Ha det gott..kramen

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du hade gärna fått vara med igår, det var jättegott och roligt. Nä ingen stålkeps idag konstigt nog:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :