Jag......en tillfällig risbuske?

publicerat i Allmänt;

Nu har vi varit på fotboll jag och Pippis. Syrran och svågern kom med och det var med glada hejarop som vi sänkte sonens lag med 3-1....nä det gjorde vi inte men när vi kommer igång kan inget stoppa oss. Vi sa det att det var kul och titta på fotboll så det vete katten om vi inte tar och går till Ullevi nån gång och tittar på Blåvitt. När sonen var liten och spelade i Gothia Cup så var alltid svärmor och svärfar där och hejade. När matchen var slut så frågade alltid farmor om sonen ville ha glass och det gjorde jag idag också....då kom det ett litet roligt flin på hans läppar. Jag hade kameran med mig och det var en underbar kväll i stan idag, men tyvärr tog batterierna slut i min gamla kamera så det blev väl ett eller två kort på han. Men vad det är lite folk nu i stan, det märks att semestrarna är över, men det var härligt att få lite frisk kvällsluft i lungorna och lite glada skratt:)

Sen när jag kom hem fick jag se att min lilla vän Ninni hade skrivit så rart om mig. Tänk vad små ord kan göra en glad:) och ett roligt mail ifrån "Gösta" hade jag också fått. Gösta är en hyvens kille, jag gillar han för han är en sån bra kompis och förstående.

Lite risig är jag fortfarande, kliar i ögonen men får väl ta en allergitablett och se om jag blir av med besvären. Rökat har jag inte gjort för dem som är nyfikna....jag tror jag klarar det.......nu ska jag gå och lägga mig och se vad Pippis har att erbjuda:) Kram sov gott alla mina goa bloggisar. Kramar Mumin

Kommentera inlägget här :