Får jag presentera Gustav....

publicerat i Allmänt;
O jisses så söt..........men det är kanske bara en mormor som kan säga det, men det var det ljuvligaste jag har sett, och så snäll han var:) Till och med Pippis smalt och morbror var lika förtjust han. Syster och svåger och kusinerna var med också och alla var betagna. Varsegod ett litet potpuri av den nyfödde:



Gustav i mormors knä:)



Morbror och Gustav



Stolt pappa



Titta va söt jag e:)



Ha ha lika stora fötter och smala ben som sin morfar:)



Till sist en stolt och trött mamma med lite blod till kroppen


Ja inte trodde vi att det skulle vara så ljuvligt att bli mormor och morfar, vi  blir alldeles varma i kroppen när vi ser honom:)


Kram och ha en god kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Första in här och kommenterar! Visst är han gullig och fin, Gustav! Pappa ser omåttligt stolt ut och mamma är säkert oändligt lättad över att han kommit ut. Morbror ser också så gullig ut! Vilken lycka!

Smala ben, haha! Det brukar de ju ha, men jag tycker visst fötterna ser stora och präktiga ut!

Stort grattis igen till er alla!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ingegerd: Ja detta är lycka:) Ja ser du vilka stora fötter ha ha....ser ju för roligt ut. Tack vännen! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken sötnos...det är han verkligen!



Jisses nappen är lika stor som han..hihi!!



Ja det är LYCKA att få barnbarn (även om mina "bara" är bonus)

Det är samma lyckorus som att få ett eget!



Ha det gott, hälsa mamman och pappan och säg Grattis



/Kramen



4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag seglar omkring på lyckorus idag också:) Nu ska jag ta tag i kvasten, här ser ut som kriget.....Kram vännen! Mumin

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh vilken gospropp! Sååå gullig! Jag riktigt känner doften av bäbis, så underbar. Det var ju så längesen jag fick gosa på egna barnbarn. 16 år sen den yngsta var bäbis, så du kan tänka dej att det suger!Lycka till er alla i hela den mysiga familjen.

KramKram!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja visst är han gosig:) Tack kära du! Kram

7:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Vilken liten ljuvlig krabat. Jag förstår att ni alla är lyckliga. Har de fått komma hem ännu?

8:e kommentar, skriven , av Kersti:

Det är svårt att fatta att de kan vara så små. Jag förstår att ni är stolta som fått en sån guldklimp till familjen. Jätte grattis.

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Tack:) Ja dem fick komma hem idag. Kram på dig!



Kersti: Ja kan du fatta det att dem är så pyttsmå. Tack ska du ha! Kram på dig!

10:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Grattis lilla mormor.. visst är det så att ens egna är de sötaste i världen.. så oxså din lille krabat.. tycker han är lite lik Morbror Gustav:-)

Ha de.. förstår du har lite att hitta på nu.

Kram

11:e kommentar, skriven , av Ninni:

Morrn hur är det med lilla mormor...antar att städningen gick som en dans igår!



Ha det gott..kramen

Kommentera inlägget här :