30 års kalas

publicerat i Allmänt;
har vi varit på idag. Gustavs pappa fyllde 30 i torsdags med blev firad idag. Det var kul att återse lille Gustav, nu är han lite bättre i magen men det var ett stojande som det brukar vara när tjötiga människor träffas så dottern var nog i alla fall lite trött.......



Födelsedagsbarnet och Pippis



Här är det "plastfarfar" och farmor och dottern



Nåt kul var det nog dem båda herrarna pratade om:)



Farmor med Gustav



Mamma och mat gott......



Sen lite vyssanlull av mormor och då stendog jag igen ha ha

Ha en go kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Lilla pötnosen....funkar det inte med amning??



Jag kunde inte heller..ja ett litet tag, men det var mest bökigt och sonen blev aldrig mätt..flaskan funkade toppen.



Men Mumin kära vän har du aldrig varit i Karlstad...dax att åka hit då!!



Ha det gott..kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jo det hade det nog gjort men till saken hör att dottern ville inte amma,varför vet jag inte men det är upp till henne själv, jag vill inte lägga mig i. Nä du tänk att jag aldrig har varit i Karlstad, kanske på tiden att jag ger mig dit:) Kram vännen!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så himla söt och du det måste låtit ljuvligt med vyssanlull eftersom han sover så söt kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja men alla vill inte låsa upp sig, tänk va bra med flaska då hjälps man ju åt!



Ha det gott..kramen



Och du är såå välkommen till Karlstad

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men vilken goding!!Vad underbart att få gosa bäbisdoft!Han ser så mätt o nöjd ut på nedre bilden.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

God morgon på dig nu drar jag till jobbet k

Ha en bra dag kramelikram Tingeling

Kommentera inlägget här :