Trädgårdsdax

publicerat i Allmänt;
Ja idag är det trädgårdsdax.......fortfarande öm i bena om inte värre men det får jag skylla mig själv för i går var jag på spinning också. Jag tänkte på Gunde Svan när han jämt pratade om mjölksyra..........jag kämpade mig igenom ........ Idag får jag nog lov att ta gräset och göra iordning i rabatten och sätta ut lite penseér för till helgen ska det ju bli regn här. Har förresten kontakt med Nalle om bloggträffen, hon är ju stockholmare och känner till det lite bättre än vad jag gör men jag har föreslagit att vi ska äta på Järntorgspumpen som ligger i Gamla Stan. Det såg väldigt trevligt ut där. Sen är det lite öppet om var vi ska träffas men den goda Nalle föreslog Upstairsbaren på hotel Clarion. Ja vad säger ni? Ni som bor nära Stockholm eller i själva Stockholm kom gärna med förslag, mottages med tacksamhet. Ha nu en go dag alla! Kram Mumin

image716

Våren är verkligen här:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Har du fått mail nummer 2 ??
Ha en fin dag
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag har pratat med Anders vi har inte hunnit gå igenom förslag på restaurang ännu!

Men det är långt kvar ännu..vi hinner, had e tgott, kram

3:e kommentar, skriven , av tingeling:

Ja jag bor ju ganska nära sthlm men kan inte nåt av det du nämner men det blir nog bra
Kan kolla lite med dottern och mågen som bor på söder vad de tycker
För mig passar det mesta kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Okej ska kolla. Kram

Ninni: Ja det är en tid kvar men man vet aldrig, det kanske är bäst att vara ute i god tid. Kram

Tingeling: Ja alla förslag är bra! Kram

Kommentera inlägget här :