Shit också......

publicerat i Allmänt;
det är alltid så när jag ska mysa för mig själv så sätter någon käppar i hjulet på mig.....fasen också.........fast
idag har varit en underbar dag, jag har handlat och varit på teaterbutiken och det blev en 20-talsinspirerad dress från topp till tå, skitläckert......ja ja ni ska få se bilder när jag är påklädd i munderingen.....sen kom svärdottern och "lilla" Enya på besök och vi beslöt att gå på styrkegympa nu ikväll. Det var kanonroligt!! men innan dess ringer Pippis och säger att svärmor är dålig och ska till doktorn......och vem får ta det jo jag naturligtvis. Nu kanske ni tycker att jag är orättvis mot svärmor men en sån kärring finns det inte 10 av i hela detta långa land!! Men det är något konstigt med det här för så fort Pippis e borta någonstans så är det nån däruppe som kallar på mig. Ja ja jag får väl bita ihop, men dem som känner henne vet hur hon är och det är ingen sinekur att stappla omkring med denna damen.

Nu sover väl inte jag inatt.............Kram på er alla! Mumin

image712

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tanten vet säkert när Pippis är borta..då ska hon jävlas så måste du ställa upp..suck!

Nu har jag sprayat både här och där..haha. Allergimedicinen börjar ta slut måste till Apoteket idag.
Fasen va träligt det här är, men det är ju gudskelov övergående.

Va nyfiken jag blev på din mundering, har du köpt den??

Många kramar..har du bokat än förresten??

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Nä det vet hon inte för hon vet knappt vad det är för dag....ja det är jobbigt för dig med den här pollensäsongen det förstår jag.
Nä du jag har hyrt munderingen, det är jättekäckt att kunna hyra där.....jag ska boka idag när detta är överstökat....Kramar

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Hejhej! Det var verkligen svin roligt igår på friskis! :) Tack så jätte mycket för lunchen och allt det andra oxå. Kram!

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Hoppas det gått ganska bra i alla fall med svärmor. Det är som du säger, det blir ofta inte som man planerat. Tur att vi är flexibla.

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Ja tack du! Visst är det roligt på Friskis??!! Man blir jätteglad när man varit där:)) Kram Mumin

Sylvia: Ja nu är det överstökat....men va trött jag blev.........Kram vännen!

6:e kommentar, skriven , av tingeling:

Så roligt med maskerad!!
Svärmor ja i bland blir det bara för mycket kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jasså hon vet inte vad det är för dag..ja då är det ju bara ren otur för dig att Pippis inte är hemma!!

Men du är snäll som ställer upp.kram

8:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag tycker att du är jättego som ställer upp för henne o följer med på hennes upptåg!Hoppas det gick bra för er!
Duktiga du som gympar o står i! En annan har suttit i solen idag o latat mej.
Ha en skön kväll nu då framför teven! Jag ska titta på mitt älsklingsprogram Barnmorskorna.
Kramar!

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Det blev strul med vårt hotell, så vi är bokade på hotell Sign istället på Norra Bantorget.

Hoppas jag inte ställde till det för dig nu..ha en skön dag, kramen

Kommentera inlägget här :