Oj oj.....

publicerat i Allmänt;
jag har haft det körigt med revisorsbesök och andra saker men nu har jag äntligen tid att skriva lite.........Lilla Stolla märker att det är vår, möss och fåglar får jag släppa ut titt som tätt eller dammsuga upp dem ha ha.
Nä ni i morgon far jag och lille Pippis iväg till Skåneland, närmare bestämt Helsingborg, vi tar tåget i morgon middag och är där över helgen. Vi tar naturligtvis en tur till Helsingör, denna mysiga stad, och en röpölse och en Tuborg står på menyn på båten........det är härligt att göra sådana här små avkrokar då Pippis jobbar mycket och vi får på nåt sätt lite andrum att prata igenom saker och ting under en sån här vistelse.....och det är vi värda.......ett sånt himla slit jämt och man är ju inte purung längre så vi ska njuta till fullo......man vet aldrig när man inte kan stiga upp ur sängen längre på morgonen och då gäller det att passa på mens tid är.......


Ha nu en go helg önskar eran Mumin

image683


Detta är en del av den underbara parken i Helsingborg

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PiaLotta:

Helsingborg.. en stad som jag alltid kunnat tänka mig att bosätta mig i.. närma till Danmark och det finns så många mysika butiker där.. älskar Helsingborg.
På Tuborg jobbade ungarnas pappa då det begav sig.. var representant för dom så vi hade en del Periklesgubbar, tunnor och annat grejsemojs..
Ha det så skönt, hoppas det inte blåser för då blir det mindre skönt.
Kramkram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas ni får en jättemysig överresa! Ni behöver säkert en andningspaus o bara
njuta!Det är väl riktig vår där nu!Och det är ju hur kul som helst att bara sticka iväg så där!
Ha de nu så jättegott! Massor med kramar skickar jag!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va härligt det låter!

Ha det underbart och njut vännen, kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja du det är en vacker stad Helsingborg och Helsingör är ju bara sååå mysig. Skulle också kunna tänka mig att bo där. Kram vännen!

Gunvor: Tack Gunvor, ja det ska bli jättehärligt:)) Kram vännen!

Ninni: Javisst ska det bli skönt. Tack vi ska njuuuta. Kram vännen!

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jag har bara varit på kort besök över dagen gm jobbet. Kan inte så mycket om den staden. Vad ni är kloka som ser till att göra små utfykter då och då. Relationen måste vårdas precis som allting annat. Ha en riktigt mysig o go helg.

6:e kommentar, skriven , av tingeling:

Vi har en underbar dag här solen skiner och jag är ledig i två dagar kram Tingeling

Kommentera inlägget här :