Maskeraddags....

publicerat i Allmänt;
är det ikväll......150 personer blir vi och jag har köpt lösögonfransar och eyeliner och nätstrumpor idag. Klockan halv åtta börjar det och jag har lovat några grannar att visa upp mig och Pippis innan vi går dit. Pippis vet inte riktigt vad han ska ha på sig, men han är sådan att det löser sig i det sista:)) Ja jag vet inte men jag känner mig inte riktigt på partyhumör men jag får nog börja vid halv sex och göra iordning mig och sen får det bli som det blir. Jättehärligt väder är det ju och jag och svärdottern har suttit ute och druckit kaffe i solen......det är roligt med barnen och vår svärdotter och måg, vi trivs bra ihop allihopa......i alla fall känns det så och ingen är lyckligare än jag att man är vän och kompis med dem.......det har jag alltid önskat mig när barna var små att man träffas och ha det kul ihop allihopa.

Ja hörrni nu ska jag och Pippis "bottna" med lite mat och sen är det dags att börja förvandlingen. Fast i morgon vet jag inte hur jag mår.......det är det värsta med det här med party:)) Jag lovar att ni ska få se mig på bild....men när vet jag inte.

Kram på er alla!! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jaha varför ringde du inte då och sa att solen var hos dig..jag hade kunnat följa med på partyt..jag är såå sugen på att göra nåt kul!

Ha det skitkul..jag är inget avis..kraaaaaaaaaaaam

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Suck ingen bild...

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas verkligen att det blev en superpartykväll! Och att Mumin blev på partyhumör! Vi har inte haft så värst fint väder idag. Jag har inte haft tid att njuta nåt iallafall. Har varit o kollat mattprover!
KRAM FRÅN MEJ TILL DEJ!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Tass, tass smyg smyg, knackar tyst på tangentbordet så jag inte väcker dig.
Ont i huvudet..eller är du pigger??

Hoppas ni hade skitkul, kram

5:e kommentar, skriven , av Frida:

Ja, det var skönt och sitta i solen och dricka kaffe! Helt underbart! Man blir så pigg av detta härliga vädret. Hoppas ni hade det kul igår. Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Näää nu klampar jag lite högre...hallååååå klockan är snart halv ett..dax att vakna till!!!

Kommentera inlägget här :